Gezocht voor tv-programma blinQ: refojongeren!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 28 aug 2005 19:50

Lalage schreef:
gave_meid schreef:ik d8 dat henkie de bigboss was :mrgreen:

grijnz... :mrgreen:

Hmz, je was net zo goed aan het slijmen ;)
Als je nou belooft dat je veel reclame maakt voor refoweb, mag het vast wel. Aaaaaaaaaaaaah Omega, pleazzzzze? We willen gave_meid zo graag op de televisie zien... En als we geen tv hebben, kijken we later op internet.

hahahaha... :mrgreen:

weetje... kheb henkie een pb gestuurd...nog nix trug...heb met mun pa gepraat..heeft eerst nee gezegd...maar kheb gezegd dattie hier moest kijken en dat heeftie gedaan.. nu moetie nog meer kijken eiglijk :mrgreen:
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 28 aug 2005 19:53

gave_meid schreef:
Lalage schreef:

Als je nou belooft dat je veel reclame maakt voor refoweb, mag het vast wel. Aaaaaaaaaaaaah Omega, pleazzzzze? We willen gave_meid zo graag op de televisie zien... En als we geen tv hebben, kijken we later op internet.

weetje... kheb henkie een pb gestuurd...nog nix trug...heb met mun pa gepraat..heeft eerst nee gezegd...maar kheb gezegd dattie hier moest kijken en dat heeftie gedaan.. nu moetie nog meer kijken eiglijk :mrgreen:

Moeten we Omega anders even onderspammen met pb's? :)

gave_meid
Majoor
Majoor

Berichtdoor gave_meid » 28 aug 2005 20:00

Lalage schreef:
gave_meid schreef:
Lalage schreef:

Moeten we Omega anders even onderspammen met pb's? :)

whahaha,..als dat zou kunnen :mrgreen: :mrgreen: :wink: :)
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 28 aug 2005 21:47

kzal opde bbq wel slijmen met wodka;-)

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 29 aug 2005 07:04

u bent misschien nooit op tv geweest, dat is jammer voor u...maar ik heb nu de kans...dus schenk mij die kans joh!!!!

Helaas meer dan me lief is.

Bovendien zoekt Blinq naar jongeren die vertellen WAAROM ze refo zijn. Dus WAAROM ze altijd een rok dragen en op een reformatorische school zitten. Zodra je aan die voorwaarden voldoet, mag je op tv. :roll:
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 29 aug 2005 07:28

man_on_fire schreef:Ik zat er even serieus over na te denken. Toch denk ik dat ik niet het juiste beeld geef van de 'refo-cultuur'. Helaas, dat bier had me wel lekker geleken ;-)

Zonder gekheid mof. Ik denk dat jij iets meer dat beeld kunt geven dan anderen. Je weet in Limburg ook uit te leggen wat het is om Christen te zijn. Je weet aan van die eigenwijze PKN-ers (lees parsifal en anderen) uit te leggen waarom je niet met die kerk bent meegegaan, zonder dat de sfeer grimmig wordt en dat soort dingen. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik ken weinig refos in de leeftijdscategorie die zo goed zouden passen daar (Nu ken is sowieso weinig refos van die leeftijd, dat scheelt wel iets).
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 29 aug 2005 07:39

Omega schreef:
u bent misschien nooit op tv geweest, dat is jammer voor u...maar ik heb nu de kans...dus schenk mij die kans joh!!!!

Helaas meer dan me lief is.

Bovendien zoekt Blinq naar jongeren die vertellen WAAROM ze refo zijn. Dus WAAROM ze altijd een rok dragen en op een reformatorische school zitten. Zodra je aan die voorwaarden voldoet, mag je op tv. :roll:

Nou gm.............oefenen met die vragen!!!! Laat je mams ze overhoren en anders verzinnen wij wel stel vragen voor je waar jij mag antwoorden. Als dat geregeld is mag je;-)))

Omega
Nestor

Berichtdoor Omega » 29 aug 2005 10:44

Ik voel meer voor de optie van Parsifal.
Kust den Zoon, opdat Hij niet toorne...

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 29 aug 2005 11:10

Omega schreef:Ik voel meer voor de optie van Parsifal.

He ik dacht aan MOF en GM niet of/of :) Maar ik ga het ouderlijk gezag niet ondermijnen. (Is er ook een vroomkijk smiley?)
"Then he isn't safe?" said Lucy.

[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Cisca

Berichtdoor Cisca » 29 aug 2005 11:13

Afbeelding :wink:

Maaike

Berichtdoor Maaike » 29 aug 2005 11:16

moppie schreef:
Hendrik schreef:Ik ken anders alleen maaar zulke Refos(OGG,GG,GGIN,VGG),Raido

dan heb je een klein wereldbeeld vrees ik want ik ken GEEN OGG die NIET op zondag rijden

Ik wel, notabene grafhorsters die in grafhorst ook naar de kerk kunnen maar naar kampen gaan

Maaike

Berichtdoor Maaike » 29 aug 2005 11:23

MOF EN GM FOR BLINQ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 29 aug 2005 11:40

en maaikje

rafaell

Berichtdoor rafaell » 29 aug 2005 12:20

ja komop mensies!!

Gave meid moet zeker, al was het alleen maar om zo het vooroordeel weg te nemen dat alle refo-ouders hun kinderen zo veel mogelijk buiten de bewoonde wereld proberen te houden :wink:

de eerste 10 biertjes voor omega op de bbq zijn dan op mijn kosten :mrgreen:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 29 aug 2005 12:31

Er zijn er toch nog wel meer in die leeftijdsgroep, 't zou wel leuk zijn, om met meerdere te kunnen gaan :wink:

Terug naar “Archief”