ook hier van wil ik graag 1 groot jongerenavond topic van maken, want het komt elke maand terug!
Ik zal dan in de titel de datum steeds wijzigen en het thema!
Moderator: Moderafo's
hm schreef:Route is heel simpel.
Zit aan de hoofdweg, de meest rechtdoorweg om van Utrecht in Rhenen v.v. te komen (niet de snelste).
Vanaf A12:
Afslag Driebergen(/Zeist) einde afslag richting Driebergen (vanuit Utrecht rechts, vanuit Ede/Arnhem links).
Alsmaar rechtdoor..... door driebergen naar Doorn. Het Revius ligt echt meteen als je Doorn binnenkomt links van de weg. Je ziet de school niet echt, ligt tussen de bomen. Ervoor is een parkeerterrein. Als je dus het 'centrum' (postkantoor/AH) in rijdt ben je al te ver.
Vanuit Ede/Arnhem kun je ook afslag Maarn nemen, maar dan moet je langer binnendoor en is lastiger uit te leggen. (ach valt mee: bordjes Doorn volgen (als dat niet op de borden staat eerst Leersum volgen, maar niet Leersum ingaan(op een gegeven moment is er een rotonde: Leersum links, Doorn rechts) en dan is het juist NA het centrum net voor je Doorn uitrijdt aan rechter hand).
Vanaf Amersfoort (A28) kun je ook afslag Maarn/Doorn nemen geloof ik.
je rijdt dan over een N-weg. Bordjes Doorn volgen.
In het centrum rechts (richting Driebergen) en dan net voor je het dorp uitgaat is de school aan je rechterhand.
Ik hoop op een van de avonden ook te komen (weet nog niet of ik kan).
Ik wil evt. wel mensen van station Driebergen-Zeist halen.
Met de bus (50 en 51(alleen door de week) vanaf Driebergen-Zeist NS) is het zeer goed te doen (15 minuten ongeveer).
Elke buschauffeur kent het Revius denk ik wel, en anders moet je op het knopje drukken zodra je het bordje "Doorn" ziet.
Nog vragen?
Stuur een PB of reageer op deze posting.
Groetjes HM
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten