grinnik... ik denk..dat ik mijn haren in een staart doe

Moderator: Moderafo's
man_on_fire schreef:moppie schreef:lijkt me ook wel wat voor supermario en mof
en zo zijn er nog wel meer denk ik
zou leuk als er een complete rw club staat
Ik kijk tegen sommige dingen iets anders aan dan een doorsnee refo..
moppie schreef:man_on_fire schreef:moppie schreef:lijkt me ook wel wat voor supermario en mof
daarom ook:P
doet gave meid ook vogls mij
WOEHAAAA niet met de auto naar de kerk!? dan moet je gewoon wel extreem diehard zijnHendrik schreef:het zal mij benieuwen overigens moeten we wel een di-hard refo hebben dus als het een vrouw betreft geen broek draagt. ook geen tv,niet met auto naar de kerk.
moppie schreef:Hendrik schreef:Ik ken anders alleen maaar zulke Refos(OGG,GG,GGIN,VGG),Raido
dan heb je een klein wereldbeeld vrees ik want ik ken GEEN OGG die NIET op zondag rijden
mw schreef:moppie schreef:Hendrik schreef:Ik ken anders alleen maaar zulke Refos(OGG,GG,GGIN,VGG),Raido
dan heb je een klein wereldbeeld vrees ik want ik ken GEEN OGG die NIET op zondag rijden
Wij wel.. maar laten we eerlijk... het grootste gedeelte van de OGG hier op Urk... woont redelijk dicht bij de kerk.. (ze zorgen er wel voor dat ze er dicht bijwonen)
man_on_fire schreef:moppie schreef:man_on_fire schreef:moppie schreef:lijkt me ook wel wat voor supermario en mof
daarom ook:P
doet gave meid ook vogls mij
T lijkt me wel heel tof, maar zoals k al p2p zei: ik praat niet altijd even makkelijk![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten