Moderator: Moderafo's
Lichtzwaard schreef:We waren de eerste republieke ter wereld,we zouden weer een republiek moeten worden.De fam .Oranje daar is niets Nederlands aan een buitenlandse fam,Duitsers russisch bloed en nu wat bloed uit Argetina.
Vergeet niet dat door het oranjegepeupel en op last van een Oranje Johan van Oldenbarneveldt en de gebroeders de Wit zijn vermoord.Dat ook ons land scheurde in 1830 ook door het toedoen van een Oranje enz enz enz.......
Ken uw werkelijke vaderlandse geschiedenis.
LEVE DE REPUBLIEK.
Jos123 schreef:Naar mijn idee komt er met Willem Alexander een benaderbaardere en minder starre figuur dan met Beatrix (alhoewel ik bijzonder veel respect heb voor de manier waarop zij haar werk doet) en neemt de macht van het koningshuis af. Het is voornamelijk een instituut wat door veel Nederlands nog gewaardeerd wordt voor het gevoel van "Nederlander zijn" wat erdoor wordt gecreërd. So be it! Als de meerderheid voor afschaffing is, komt de discussie vast opnieuw op gang!
Rock-G schreef: Ja denk je dat van WimLex? Heel vreemd eigenlijk, aan de ene kant lijkt ie me ontzettend sympathiek, maar z'n persoonlijkheid echt vrijgeven doettie niet. Van Beatrix weten we inderdaad dat haar titel haar verder naar het hoofd is gestegen dan haar moeder dat had, we weten dat haar werk haar levensvervulling is,dat ze graag schildert en boetseert, dat ze van paarden houdt..maar wat weten we van Willem?Hij heeft rood haar,heeft een hekel aan de tandarts,houdt van water en heeft een bloedmooie vrouw..that's it,basically. En dat wordt dan de koning..
Jos123 schreef:Rock-G schreef: Ja denk je dat van WimLex? Heel vreemd eigenlijk, aan de ene kant lijkt ie me ontzettend sympathiek, maar z'n persoonlijkheid echt vrijgeven doettie niet. Van Beatrix weten we inderdaad dat haar titel haar verder naar het hoofd is gestegen dan haar moeder dat had, we weten dat haar werk haar levensvervulling is,dat ze graag schildert en boetseert, dat ze van paarden houdt..maar wat weten we van Willem?Hij heeft rood haar,heeft een hekel aan de tandarts,houdt van water en heeft een bloedmooie vrouw..that's it,basically. En dat wordt dan de koning..
Wat zou je precies nog meer van hem willen weten dan? Ik heb hem ooit eens meegemaakt bij een presentatie bij het ministerie van EZ, hij was ontzettend deskundig op het gebied en dat lijkt me het belangrijkste. Ik denk dat je hem wel leert kennen in de jaren dat hij koning wordt.
Rock-G schreef:Optimatus schreef:Che Guevara was een opstandige crimineel die gelukkig op tijd is uitgeschakeld.
Optimatus is lid van de CDZWZ (club der zwart-wit ziende) en hoort in de gevangenis.
Optimatus schreef:Rock-G schreef:Optimatus schreef:Che Guevara was een opstandige crimineel die gelukkig op tijd is uitgeschakeld.
Optimatus is lid van de CDZWZ (club der zwart-wit ziende) en hoort in de gevangenis.
Guevara is gewoon een opstandeling. Face it.
Al dat gezweef naar die stinkerd is gewoon mensverering.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten