Moderator: Moderafo's
PeterD schreef:Beste stuurlui....
Begin lekker zelf een forum als je het er niet mee eens bent? Refoweb is een christelijk - reformatorisch forum, waarbij de eigenaar ervan uitmaakt wat er gebeurd.
Klaar.
moppie schreef:Ik vind je gezeur wat vervelend worden. We weten je punt nu onderhand wel.
Serenity schreef:Je gooit een zwembad ook niet dicht behalve voor een select groepje die een gele stip op hun linkerbeen hebben, alleen omdat er op de 1000 bezoekers 2 personen zijn die van de duikplank naar beneden gaan staan plassen
Hendrik schreef:ik ben bly met de nieuwe regels. Ik vind refoweb een hele goede site,waar ik bijna dagelijks de discussies bijhoudt. Allen zijn erg interessant.Net als de vragenrubriek. Ik ben ook meer te weten gekomen over de verschillende richtingen in het geloof. Toch zou ik wel wat meer groepen hier willen zien bv de ned.ger kerk of wat mensen die een bep.sekte aanhangen: Jehova ofzo. Het likt me leuk om daar ook wat meer over te weten komen en tegen hun jou geloof uit te dragen. Ik zou zeggenga zo door!
Shito schreef:Als je graag over andere subgeloven leert, lijkt het me vreemd dat je blij bent met de nieuwe regelsaangezien die andere groepen nu uit het grootste deel van het religie deel moeten blijven. Als het gaat om andere kerken, die geloven als het goed is hetzelfde (dat zeggen ze tenminste wel in de geloofsbelijdenis); sektes zijn een ander verhaal maar die vallen dus onder de nieuwe regel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten