kerk en café??????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 21 mei 2003 08:50

Ik denk dat het ook geen probleem is als je zaterdagavond gezellig in een cafetje met vrienden wat ga drinken!! Zuipen is weer wat anders, maar goed aan mensen die veelste veel drinken heb ik zo en zo een hekel, niet aan de persoon zelf maar wel aan het drinken wat ze doen.

Het is logisch dat de jeugd toch wat wil en ik las net al iets van als de kerk geen andere optie biedt, daar ben ik het wel mee eens, bij mijn ouders in de kerk wordt ook absoluut niks voor de jeugd gedaan en dan is het heel normaal volgens mij dat ze toch iets gaan opzoeken!!

Maar ik vind wel dat we oud en wijs genoeg zijn om onze grenzen te kennen en dat we er ook rekening meehouden dat het de volgende dag zondag is en dat we dan naar Gods huis gaan!!!

Sjeherazade

Berichtdoor Sjeherazade » 21 mei 2003 08:53

Bij mij in de kerk is er op zondagavond JV. Het is een hele leuke club. Meestal spreken we zaterdagavond af om uit te gaan. En zoveel drank komt daar echt niet aan te pas. Maar het is gewoon onwijs gezellig.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 21 mei 2003 11:15

Hoi!!!

Wat mij opvalt is dat mensen van refocafe's zeggen dat het een veemarkt is. Ik ben er een keer geweest, maar kvond het eigenlijk nix verschillen van een gewoon cafe. (kheb het nu alleen over dat veemarkt gehalte)
In een gewoon cafe is het soms juist erger. Als er gedanst wordt gaat het bij veel jongens en meiden erom om vooral te laten zien, hoe breed, of juist niet breed, en hoe sexy je wel bent, en sommige meiden dansen met een houding van: PAK ME, hoe eerder hoe beter!!!
Dus ja... ik snap dat niet zo goed....

Sjeherazade

Berichtdoor Sjeherazade » 21 mei 2003 11:44

Acire schreef:Wat mij opvalt is dat mensen van refocafe's zeggen dat het een veemarkt is.

Mijn eerste reactie: onzin! Waarom zou er in een refocafé meer geflirt worden dan in een gewoon café? Dat maakt echt geen verschil volgens mij.

Maar als ik dan even nadenk, refo´s gaan toch naar een refocafé om andere refo´s te zoeken. Ze zijn echt op zoek naar iemand. Terwijl je dat minder hebt in een gewoon café waar iedereen gezelligheid zoekt. Dan ligt de reden van je komst gewoon anders.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 21 mei 2003 11:57

Sjeherazade schreef:Maar als ik dan even nadenk, refo´s gaan toch naar een refocafé om andere refo´s te zoeken. Ze zijn echt op zoek naar iemand. Terwijl je dat minder hebt in een gewoon café waar iedereen gezelligheid zoekt. Dan ligt de reden van je komst gewoon anders.

tja...dat vind ik dan weer onzin. (haha jullie denken nu dat ik fan ben van dei refocafe's :arrow: not.) Maar stel je voor dat je het gewoon prettiger vind om de avond door te brengen bij mede refo's doe je dat toch?? Misschien willen zij wel over onderwerpen praten waar niet refo's nix van weten ofzo. Om nu te zeggen dat iedereen in een refocafe op zoek is naar een andere refo omdat hij/zij in zo'n cafe is, dat vind ik echt een rare conclusie.....

Sjeherazade

Berichtdoor Sjeherazade » 21 mei 2003 13:35

Acire schreef:tja...dat vind ik dan weer onzin. (haha jullie denken nu dat ik fan ben van dei refocafe's :arrow: not.) Maar stel je voor dat je het gewoon prettiger vind om de avond door te brengen bij mede refo's doe je dat toch?? Misschien willen zij wel over onderwerpen praten waar niet refo's nix van weten ofzo. Om nu te zeggen dat iedereen in een refocafe op zoek is naar een andere refo omdat hij/zij in zo'n cafe is, dat vind ik echt een rare conclusie.....

Ik bedoelde eigenlijk dat daarom zo gekeurd wordt.

Maar jou optie kan ook :wink:

joris

Berichtdoor joris » 21 mei 2003 14:55

Sjeherazade schreef:
Acire schreef:tja...dat vind ik dan weer onzin. (haha jullie denken nu dat ik fan ben van dei refocafe's :arrow: not.) Maar stel je voor dat je het gewoon prettiger vind om de avond door te brengen bij mede refo's doe je dat toch?? Misschien willen zij wel over onderwerpen praten waar niet refo's nix van weten ofzo. Om nu te zeggen dat iedereen in een refocafe op zoek is naar een andere refo omdat hij/zij in zo'n cafe is, dat vind ik echt een rare conclusie.....

Ik bedoelde eigenlijk dat daarom zo gekeurd wordt.

Maar jou optie kan ook :wink:

refocafe's zijn er toch om he ras fokzuiver te houden? :lol:

Else16
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Else16 » 22 mei 2003 09:39

Ik denk dat ze eerder onzuiver van worden, ik vind er in elk geval geen bal aan!!!!! (kan je misschien nog beter naar een disco gaan...)

Cor
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Cor » 22 mei 2003 11:20

Als je refo's wil ontmoeten kan je ook naar een SRB-avond gaan, ik heb gehoord dat daar ook een huwelijksmarkt.

Else16
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Else16 » 22 mei 2003 11:22

Idd, kennissen van me gaan er altijd naar toe omdat ze nog gewoon single zijn en dus leuke jongens willen bekijken, nou sorry als ik zo mn vriend moet ontmoeten omdat hij een vriendin zoekt dan hoeft het van mij ook niet!

Cor
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Cor » 22 mei 2003 11:26

Else16

Ben het met je eens, je moet wel helemaal hopeloos zijn, als je dat doet.

Sjeherazade

Berichtdoor Sjeherazade » 22 mei 2003 18:07

joris schreef:refocafe's zijn er toch om he ras fokzuiver te houden? :lol:

AARGH! :?

Napoleon
Moderator

Berichtdoor Napoleon » 22 mei 2003 18:17

Sjeherazade schreef:
joris schreef:refocafe's zijn er toch om he ras fokzuiver te houden? :lol:

AARGH! :?

hahaha ik vond hem wel sterk :mrgreen:
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Benonline
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Benonline » 22 mei 2003 18:44

[quote="Else16"]Idd, kennissen van me gaan er altijd naar toe omdat ze nog gewoon single zijn en dus leuke jongens willen bekijken, nou sorry als ik zo mn vriend moet ontmoeten omdat hij een vriendin zoekt dan hoeft het van mij ook niet![/quote]

Bij sommige mensen is het echt hopeloos daar kunnen we nog uren over schrijven, maar dan kan ik beter een nieuw onderwerp openen!!
ik bedoel te zeggen: we raken een beetje van het onderwerp af!!
Ik leef want ik drink

Benonline
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Benonline » 23 mei 2003 22:27

zo is het toch,
Hoe vul ik m'n zaterdagavond in!!
Ik leef want ik drink

Terug naar “Archief”