Stemmen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 17 jul 2005 21:44

Spons heeft de :wink: niet gezien, wie is nu de sukkel, juist, Spons :P

Rock-G

Berichtdoor Rock-G » 24 jul 2005 15:46

Als je drugs gebruikt is het meer visueel. In de tijd dat ik nog elke dag stoned was (nee da's nu over echt waar :mrgreen: ) zag ik na een nachtje snuiven/blowen ook wel eens graven opengaan,of duiveltjes rond mn bed dansen, maar als je weer een beetje tot jezelf komt kun je jezelf ertoe zetten te denken dat het niet zo is.Dat lijkt me bij stemmen enzo wel heel moeilijk,want die zijn niet visueel,maar die zitten ín je hersens..Toch zou ik dat ook gewoon proberen..gewoon terugpraten..Klinkt misschien een beetje raar maar dan gewoon van eh stem :' he joh spring es uit het raam?' jij :' ja doe et lekker zelf' ..zo..bedoel ik.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 10 aug 2005 07:14

Zo raar is terug praten ook niet..ja voor vreemden wel...maar voor mij niet. Wanneer ik 'ze' negeer wordt het alleen maar erger! Ik had het vanacht ok weer's....en ben er flink tegenin gegaan en op een gegeven moment liet 'het' me met rust. Het irritante is dat stemmen weinig variatie hebben :idea:

Terwijl ik dit tik denk ik, es je bent katsgestoord maar ja...ik ben de enige niet :P

Rock-G

Berichtdoor Rock-G » 10 aug 2005 11:52

essieee schreef:Terwijl ik dit tik denk ik, es je bent katsgestoord maar ja...ik ben de enige niet :P

Iedereen heeft wel iets wat een ander vreemd kan vinden, wees blij dat daar wel variatie inzit :mrgreen:

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 10 aug 2005 12:07

Rock-G schreef:
essieee schreef:Terwijl ik dit tik denk ik, es je bent katsgestoord maar ja...ik ben de enige niet :P

Iedereen heeft wel iets wat een ander vreemd kan vinden, wees blij dat daar wel variatie inzit :mrgreen:

Haha...zo moet je het zien ja! :wink:

Pauline

Berichtdoor Pauline » 10 aug 2005 13:35

Weet je op zich vind ik het nog niet iets geks hoor.
Gewoon een manier van leren leven geweest die je nu nog bij je draagt zeg maar. Je mag er misschien ook blij om zijn dat ze er zijn, ze zijn er toch niet voor niets, misschien hielpen ze wel om een bepaalde situatie aan te kunnen.
Ik vind het knap dat je er over praat want veel mensen doen dit niet. en je bent echt niet de enige hoor die er last van heeft.
Hoezo brengt het zeg maar geen variatie? voor mij klinkt het juist wel redelijk gevarieerd in de zin van, ik ben maar alleen met mezelf..jij niet ofzo..misschien heeft het ook wel voordelen?

Misschien vind je dat ik een blaatverhaal op hang nu, dan moet je er maar neits mee doen, maar wat ik er van weet zeg maar komt hier toch ewat in terug.
xxx en suc6!!
Plien

Terug naar “Archief”