het ligt een beetje aan de leeftijd, ik kan het ontzettend mooi vinden als er bij een klein kind iets staat wat je raakt omdat het zo ontzettend verdrietig is of weet ik veel... hoeft niet persé een bijbeltekst te zijn.
xxx
Moderator: Moderafo's
marina87 schreef:Wat hard zeg dat ze zo met jouw verdriet omgaan. Onbegrijpelijk. Ik wens je veel sterkte!
Serenity schreef:iemand die denkt dat "geloven" een afwijking in de hersenen is, is niet goed wijs.
Verder verschuilen zulke mensen zich achter hun eigen angst. Waar "geloven" ze in? Dat alles toeval is? Ik zou er dan graag bij willen zijn in hun doodsangst als ze dood gaan.
Mensen moeten eens wat voorzichtiger zijn met uitspraken over menselijke gevoelens. "Je had een jongetje moeten zijn"? Welnu, als ze zoveel controle hadden, waren was je dan geen jongetje? Ongevoelige mens zonder microben heeft dus gefaald want je bent geen jongetje. Medelijden alom
Serenity schreef:Mensen moeten eens wat voorzichtiger zijn met uitspraken over menselijke gevoelens. "Je had een jongetje moeten zijn"? Welnu, als ze zoveel controle hadden, waren was je dan geen jongetje? Ongevoelige mens zonder microben heeft dus gefaald want je bent geen jongetje. Medelijden alom
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 32 gasten