Legolas schreef:De Dordtsche Drie schreef:Lelijke Mazda is van ons
Goh, Dordrecht.. Ken ik je/jullie?
lijkt mij well...toch?
Moderator: Moderafo's
De Dordtsche Drie schreef:Legolas schreef:De Dordtsche Drie schreef:Lelijke Mazda is van ons
Goh, Dordrecht.. Ken ik je/jullie?
Misschien wel, misschien niet...
Jannoek schreef:liefie schreef:der is weer een nieuw stelletje de helft is refowebber Toppertje de andere helft weet ik niet
das oud nieuws man.. enne, toppertje is hier nooit!
Evelien schreef:als je niet weet hoe de andere helft heet of geen refowebster is? waarom zet je het hier dan neer?
liefie schreef:Jannoek schreef:liefie schreef:der is weer een nieuw stelletje de helft is refowebber Toppertje de andere helft weet ik niet
Jaloers ofzo???Evelien schreef:als je niet weet hoe de andere helft heet of geen refowebster is? waarom zet je het hier dan neer?
Zeur nou niet, mijn vriend komt hier ook nooit meer en er staan nog wel meer stelletjes in het rijtje die hier niet eens komen!!!!
danserijn schreef:liefie schreef:Jannoek schreef:liefie schreef:der is weer een nieuw stelletje de helft is refowebber Toppertje de andere helft weet ik niet
Jaloers ofzo???Evelien schreef:als je niet weet hoe de andere helft heet of geen refowebster is? waarom zet je het hier dan neer?
Zeur nou niet, mijn vriend komt hier ook nooit meer en er staan nog wel meer stelletjes in het rijtje die hier niet eens komen!!!!
sjago??
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 24 gasten