Raido, werk jij op linux?
Ik heb op mn server ook wel eens whatpulse geinstalleerd, maar dat bleek alleen met de 'root' te werken. Dus dat feest ging niet door.
Moderator: Moderafo's
ik werk wel vaak op linux, maar wp daar nietman_on_fire schreef:Raido, werk jij op linux?
Ik heb op mn server ook wel eens whatpulse geinstalleerd, maar dat bleek alleen met de 'root' te werken. Dus dat feest ging niet door.
Raido schreef:ik werk wel vaak op linux, maar wp daar nietman_on_fire schreef:Raido, werk jij op linux?
maybe kun je wat prutsen door het proces via sudo te draaien?
Marnix schreef:frekje schreef:En wat ik nu ineens bedenk: is het niet slim om een keer een artikel in het RD/ND te laten komen? Ik denk dat er best nog wel wat mensen zijn die het lezen en die ook wel willen joinen... dat kun je eventueel zelfs nog een speciale krantengroep aanmaken
Hoe dat artikel er moet komen moet je trouwens niet aan mij vragen, heeft iemand een idee?
Op zich wel leuk om het aan te kaarten, en je weet maar nooit. Zelf een artikel schrijven lijkt me niet zo geschikt.... Wat je het beste kan doen is het aankaarten bij het ND en het RD, kijk even wat de meest geschikte categorie is waar het onder zou kunnen vallen en stuur een mailtje met informatie over wat Whatpulse is, wat United Christians is en wat onze doelstellingen zijn (zie FAQ)
Als je dat leuk lijkt en je wilt dat doen, dan graag, zou tof zijn!
Marnix schreef:Hm Frekje, zou wel wat zijn.... dagelijkse statistieken van United Christians in het ND en het RDTop-10 overzichtje of zo
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten