En trouwens, in de kerk merk ik trouwens ook niet echt 'overvloeien van uw Eer'..
Moderator: Moderafo's
jacobH schreef:U2's concert stond bol van de politieke uitspraken. Hij roemde Theo van Gogh met een liedje. Iemand die overigens christenen als honden omschreef. Maar ik lees nergens van de genade waar hij zo blij mee is........
Aragorn schreef:Wat de heren van Guns n' Roses allemaal uitgespookt hebben moeten zij weten, het weerhoudt mij er niet van om November Rain een erg fijn nummer te vinden en het derhalve ook met enige regelmaat te draaien.
rotss schreef:Ik loop ook niet onnodig over de Wallen, maar ik kom graag in Amsterdam, snap je het beeld?
ik snap jou beeld wel, maar ik ben het niet met de redenatie eens dat iemand die niet naar popmuziek luistert de wereld niet begrijpt. je gaat toch ook niet met een hoer praten om de hoeren lopers beter te begrijpen? daar hou je je toch ook vandaan? en mocht je ooit iemand tegen komt die naar de hoeren gaat kun je hem toch net zo goed vertellen dat jij dat niet vindt kunnen, ook al ben je er zelf nooit geweest?
Raido schreef:Ik vind het altijd een groot grinnik-gehalte hebben, ik was ook altijd wars van alle commerciële muziek, voorbeeld A Balladeer is abosluut niet commercieel net als Outsmarted maar hun style komt dicht bij Coldpay wat ik minder vond omdat ze commercieler waren. Dit geld ook voor bands als HiM, After Forever, Within Temptation, goede muziek maar te commercieel. Gelukkig heb ik dit van mij af te weten schudden en luister ik gewoon goede muziek, commercieel of niet, HiM en The 69 Eyes luisteren gewoon relaxed.binnen kunst en dus ook muziek wordt onderscheid gemaakt tussen commerciële kunst (kunst met een kleine k) en niet-commerciële kunst (kunst met een grote K).
Gershwin schreef:Wij [christenen] zijn niet bereid te luisteren, maar willen alleen zelf praten, onze boodschap aan andere mensen opdringen. Zal je zo anderen gaan begrijpen? NOOIT!
Sorry voor dien groven zonde. Niemand kan tippen aan den kennis van dien almachtigen kurtheid.kurtyo schreef:Raido schreef:Ik vind het altijd een groot grinnik-gehalte hebben, ik was ook altijd wars van alle commerciële muziek, voorbeeld A Balladeer is abosluut niet commercieel net als Outsmarted maar hun style komt dicht bij Coldpay wat ik minder vond omdat ze commercieler waren. Dit geld ook voor bands als HiM, After Forever, Within Temptation, goede muziek maar te commercieel. Gelukkig heb ik dit van mij af te weten schudden en luister ik gewoon goede muziek, commercieel of niet, HiM en The 69 Eyes luisteren gewoon relaxed.binnen kunst en dus ook muziek wordt onderscheid gemaakt tussen commerciële kunst (kunst met een kleine k) en niet-commerciële kunst (kunst met een grote K).
Het spijt me zeer maar met zo'n opmerking krijg ik het idee dat je nog niet bijster veel begrepen hebt van de muziekwereld en van muziek in z'n algemeenheid. Hoe kun je een band als Outsmarted nu met Coldplay vergelijken? Outsmarted zou ook commercieel zijn als ze de kans kregen, want reken maar dat zij door willen breken. Ik vind dit een beetje vage reactie als ik eerlijk ben...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten