Zo te zien houden jullie hier de onderlinge stand van de teams bij, wel grappig, mischien scheelt het, dat ik veel achter de pc zit
Even een vraagje, als je in Word of Excel bestanden bezig bent (terwijl je online bent uiteraard), telt dat ook mee, of alleen het gebruik van internet.
iedere tik dat je doet telt mee, al is het in een spelletje of gewoon brief typen het telt mee. je hoeft alleen online te zijn om het te versturen naar de site
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)
'k Dacht slim te zijn, en het ook op de laptop te zetten, ik kan me dan wel inloggen, maar daar staat dan geen W waar ik de gegevens mee door moet sturen, ook jammer
Cisca schreef:'k Dacht slim te zijn, en het ook op de laptop te zetten, ik kan me dan wel inloggen, maar daar staat dan geen W waar ik de gegevens mee door moet sturen, ook jammer
Soms staat hij vervorgen achter het pijltje.
Als je taakbeheer opent? staat er dan whatpulse.exe tussen?
Nee, ik had al achter het pijltje gekeken, nu heb ik in taakbeheer gekeken, maar, daar staat het ook niet in.
'k Heb me aangemeld op de pc, maar ik kan me op de laptop wel inloggen bij whatpulse.org, er wordt dan niet aangegeven dat je verder iets moet doen, omdat het een ander apparaat is, maar er verschijnt dus ook niet automatisch een letter W
Hé, bedankt, eerst lukte het nog niet, het blijkt, dat je eerst de pc af moet sluiten, daarna lukte het wel, dus er gaat nu geen tik en click meer verloren