iemand enig idee hoe ik dat dan moet zien? want dan heb ik me daar niet glorieus niet aan gehouden!

Moderator: Moderafo's
roosje schreef:ik vindt het zo van dat je elkaar eerst goed moet leren kennen voordat je verkering neem, mij ex heb ik eerst drie maanden leren kennen en ik dacht dat hij echt voor mij was maar ik kwam na een jaar achter dat hij toch niet voor mij de "man" kon zijn. gelukkig ben ik nu weer heel gelukkig
Lalage schreef:mmmz, ik heb Borkdude eerst via icq best wel goed leren kennen (we zaten halve dagen te chatten met elkaar) en toen we elkaar in het echt hadden ontmoet, is het heel snel iets geworden, iets van drie weken erna (officieel, maar eigenlijk is het nogal vaag wanneer het nou officieel iets was). Na drie maanden wisten we eigenlijk wel dat het goed zat; er past nou eenmaal niemand beter bij hem dan ik en andersom geldt dat ook. Sommigen beweren dat je elkaar dan nog niet goed kent, maar 't is gewoon goed zo.
Dat zou best eens heel goed ook op aardse relaties kunnen slaan...Omdat ze een afspiegeling van de relatie met God (dienen te) zijn.Kvind dit eigenlijk wel een coole discussie...ergens in Judas staat: maar dit heb ik tegen u, dat gij uw eerste liefde hebt verlaten...
iemand enig idee hoe ik dat dan moet zien? want dan heb ik me daar niet glorieus niet aan gehouden!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten