Moderator: Moderafo's
BJ schreef:Ik vraag me toch echt af of McEwen nu wel of niet in Rondemaster in de uitslag is meegenomen. In werkelijkheid is hij in ieder geval gedeclaseerd tot de laatste plaats van het peleton.
Omdat morgen geen etappe is die mee gaat tellen is het misschien leuk een voorspelling te doen hier voor ons zelf van de uitslag van de ploegentijdrit. Zullen we het helemaal goed doen door alle plaatsen te voorspellen?
Flappie schreef:BJ schreef:Ik vraag me toch echt af of McEwen nu wel of niet in Rondemaster in de uitslag is meegenomen. In werkelijkheid is hij in ieder geval gedeclaseerd tot de laatste plaats van het peleton.
Omdat morgen geen etappe is die mee gaat tellen is het misschien leuk een voorspelling te doen hier voor ons zelf van de uitslag van de ploegentijdrit. Zullen we het helemaal goed doen door alle plaatsen te voorspellen?
McEwen is in waarde gedaald vandaag, dus dan neem ik aan dat ie door Rondemaster ook niet in de uitslag is meegenomen
Let op: De etappe-uitslag op basis waarvan de ranglijst berekend is, is bindend. Mocht er nadat de nieuwe klassementen zijn berekend er alsnog een wijziging zijn in de uitslag plaatsvinden (bijvoorbeeld een diskwalificatie), dan tellen deze wijzigingen niet mee in het spel. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
BJ schreef:
1 TEAM CSC = 2
2 DISCOVERY CHANNEL TEAM = 1
3 GEROLSTEINER = 8
4 PHONAK HEARING SYSTEMS = 5
5 T-MOBILE TEAM = 3
6 RABOBANK = 12
7 CREDIT AGRICOLE = 6
8 FASSA BORTOLO = 9
9 QUICK STEP - INNERGETIC = 14
10 DOMINA VACANZE = 13
11 FRANCAISE DES JEUX = 19