Kaw schreef:Ik zeg niet dat U2 satanisch is en ik geloof dat er om U2 grote vraagtekens te zetten zijn. Op het 1ne moment "eet hij de kruimels van de tafel" en op het andere moment citeerd hij met een op de kop hangend kruis een stuk uit sympathy for the devil.
Het is geen ondersteboven kruis, het is gewoon een ongewoon kruissymbool, door de lichtval lijkt het ietwat op een ondersteboven kruis. Maar Bono en anderen hebben dit sieraad regelmatig gedragen en het is op veel foto's en videofragmenten te zien en duidelijk geen ondersteboven kruis!
Ik heb uitvoerig gesproken met Joe Schimmel, ook over U2, en hij wil gewoon alleen maar duisternis zien.
Een interview met U2 dat Joe Schimmel en ik allebei in ons bezit hebben wordt door hem helemaal negatief uitgelegd terwijl ik er de ironie en symboliek in herken.
Schimmel verbind uit hun verbind gerukte bijbelteksten en interview gedeeltes aan elkaar die nauwelijks iets met elkaar te maken hebben. Hij zoekt naar negativiteit en is geobsedeerd door Satan.
Hij kent teksten die hij naar eigen zeggen onder inspiratie van Satan schreef nog steeds uit zijn hoofd en zegt ze tijdens toespraken op terwijl hij steeds intenser en heftiger gaat praten. Er lijkt ook een soort trance over hem te komen.
Het is ironisch, maar ik denk dat Joe Schimmel is geworden wat hij bestrijd; een door Satan geobsedeerde man die een jong publiek mee de negativiteit intrekt. En hij is in de war.
Laat je nooit leiden door iemand die zo geobsedeerd is. Zoek de vrede van Christus. Hij zal je wel leiden om de juiste keuzes te maken in media en andere dagelijkse zaken. Het wordt tijd dat we dit soort idolen gaan wegdoen in de kerken.