Moderator: Moderafo's
JaLausnitz schreef:Werkt lijnen nou echt?
Raido schreef:JaLausnitz schreef:Werkt lijnen nou echt?na het asfslaan van koekjes omdat ik gewoon echt geen zin heb ben ik in twee weken 3 kilo afgevallen en zit nu dus op 57 kilo...
![]()
Dus nu eet ik maar weer aardig veel onverzadigde vetten (die jullie dus moeten mijden), eet gewoon veel fruit en groente, eet veel vitamines, eet geen onverzadigde vetten en drink veel, ga je zelf niet verhongeren zeg maar dat je met een rommel loopt, gewoon wat drinken dan houd dat op.
reform schreef:Ik weeg momenteel (72 kilo) nog net iets te zwaar om over 2 weken (GP Kandel en GP Schwarzwald) goed de bergen over te komen. In 2 weken hoop ik op mijn ideale gewicht te komen (70 kilo) Met een hoogtestage in Limburg en nog c.a 500 trainingskilometers moet dat denk ik geen probleem zijn.
Lausnitz schreef:reform schreef:Ik weeg momenteel (72 kilo) nog net iets te zwaar om over 2 weken (GP Kandel en GP Schwarzwald) goed de bergen over te komen. In 2 weken hoop ik op mijn ideale gewicht te komen (70 kilo) Met een hoogtestage in Limburg en nog c.a 500 trainingskilometers moet dat denk ik geen probleem zijn.
Backstedt komt met z'n 90 kilo's ook over de Alpen en Pyreneeën heen
reform schreef:Lausnitz schreef:reform schreef:Ik weeg momenteel (72 kilo) nog net iets te zwaar om over 2 weken (GP Kandel en GP Schwarzwald) goed de bergen over te komen. In 2 weken hoop ik op mijn ideale gewicht te komen (70 kilo) Met een hoogtestage in Limburg en nog c.a 500 trainingskilometers moet dat denk ik geen probleem zijn.
Haha, maar niet met de snelheid van Armstrong
Mariekje88 schreef:reform schreef:Lausnitz schreef:reform schreef:Ik weeg momenteel (72 kilo) nog net iets te zwaar om over 2 weken (GP Kandel en GP Schwarzwald) goed de bergen over te komen. In 2 weken hoop ik op mijn ideale gewicht te komen (70 kilo) Met een hoogtestage in Limburg en nog c.a 500 trainingskilometers moet dat denk ik geen probleem zijn.
Haha, maar niet met de snelheid van Armstrong
ehm.. jij wel als je 70 weegt?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten