Ik geef je helemaal gelijk, maar ik heb gewoon lol in deze discussie

Moderator: Moderafo's
muiz schreef:Airke schreef:muiz schreef:Reken maar dat het verschil tussen een refo en iemand die toevallig in een rok loopt goed duidelijk is![]()
Vind je? Lang niet altijd hoor. Zeker niet nu 'iedereen' in een rok loopt.
ja, dat vind ik inderdaad, anders ga ik het hier niet opschrijven he?ik wil niet zeggen dat het altijd te zien is, maar in veel gevallen wel, want het ligt niet alleen aan de rok, maar ook aan het soort haar, sokken, jas ed
Maar wat ik ook vind: een broek is veel praktischer dan een rok en ook veel kuiser.
ik weet niet of jullie weleens hebben geprobeerd in een rok te rennen, of een strandwandeling te maken, of de ramen te zemen..... vast wel eigenlijk. Maar goed, dat zou ik dus niet zo snel doen.
Ja hoor. En wel gekkere dingen ook: 100 km fietsen, wc's schoonmaken, 's nachts in het bos over boomstammen klimmen...
en vind je dat praktisch dan? ik dus echt niet hoor
Airke schreef:O ja, touwhaar, vlashaar of helemaal geen haar.Je hebt wel een beetje gelijk, heur. Maar er zijn ook een heleboel refo's die er best normaal uit zien, jaja. En weet je, ik ken echt een heeleboel refomeiden die best vaak broeken dragen.
muiz schreef:ja, en vaak zie je het dan nog: "hee, dat is een refomeid met een broek aan" denk ik dan. Maar je ziet het inderdaad lang niet altijd, dat moet ik toegeven![]()
muiz schreef:ik weet niet wat jij een beetje normale rok noemt, maar volgens mij is het de onvermijdelijke keus tussen nog enigzins praktisch en lelijk of onpraktisch en mooi
taco schreef:over het verschil tussen een jongen en meisje als je klein bent wil ik nog wel even wat toevoegen: op die conservatieve eilandjes als volendam en urk (van die christelijke coke-snuivende hangjongeren..) was het vroeger de gewoonte om kleine jongetjes ook in een soort jurk te proppen...dus of je verschil zag... haha
Airke schreef:Wat een pech voor de refomeiden dat rokken tegenwoordig in de mode zijn. Nu kunnen ze zich niet meer onderscheiden.![]()
Zullen ze iets anders moeten verzinnen.
HAHAHAHa zeker hier in nederland zijn er zeker veel meer mensen die geenKlopt, maar er zijn nog veel
meer mensen die geen broeken hebben, waarom ben je zo bang om een rok aan te doen, het is gewoon
een mogelijkheid om te onderscheiden, mensen kennen het, een rok is gewoon vaak een refo. Ga eens
na de SGP-jongerendag zonder routeplanning, je komt aan op Utrecht Centraal en je weet gewoon waar
je heen moet.. toeval?
ZOals je al zei, loopt een hoer ook in een rok,Mijn heidenschen buurmeisje loopt in een minirokje
en heeft een Gsus-shirt aan, onderscheid je zoals jij wilt hoor,
maar een rok is gewoon ook een goede optie.
Sorry? Misschien heb ik de bijbel wel vaker gelezenP.S. misschien is het eens go
ed dat je de Bijbel gaat lezen hooligan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten