Moet de SGP eem verboden partij worden?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Rock-G

Berichtdoor Rock-G » 26 jun 2005 00:38

Sabra schreef:
Gast, ga terug naar de boerenomgeving waar je vandaan komt en hou verder aub je mond dicht.

De Middeleeuwen zijn al zo'n 500 jaar voorbij.

Terug naar z'n boeren omgeving?? Trek met onmiddelijke ingang z'n paspoort in en zet em op het eerst volgende vliegtuig naar het midden oosten..hij zal zich daar ongetwijfelt thuisvoelen tussen alle burka's

Elladan
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Elladan » 26 jun 2005 00:57

Sabra schreef:Lees je even in, in de Griekse en Romeinse filosofie en staatsleer en de toenmalige geldende normen en waarden, en vraag je dan af of Paulus op die basis de gemeente wil bouwen.

Jammer voor je, makker, maar daar héb ik me in ingelezen. Beweer niet iets over mij te weten zonder dat je ook maar IETS van me weet.

Denk gewoon even na, voor zover je dat kan, voordat je mij 'veroordeelt' op basis van nonexistent bewijs, jij dwaas. Och hemel, nu ben ik zelf aan het veroordelen! Klopt, maar ik zit niet vast aan regels die mij daarvan afhouden, terwijl jouw opstelling nu ronduit hypocriet en leugenachtig is.
"For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul."

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 26 jun 2005 02:04

Overkill schreef:Loezje, je onderschrift 'Vrouwen denken anders... maar niet dommer...' is verklaarbaar. Vrouwen denken niet zo zeer dommer, ze denken vooral minder. Een goede vrouw denkt minder, in elk geval. Vrouwen dienen zich bezig te houden met het huishouden, strijken, eten koken, afwassen, etc.
Niet de bemoeial uithangen tussen intelligente gesprekken waar mannen zich mee bezig houden, sowieso omdat de ongetwijfelde idiote halfzinnen van het vrouwmens ongelooflijk overbodig en ongewenst zijn. De man zijn taak (bier drink, discussieren (over voetbal, etc.)), de vrouw haar taken. Accepteer en respecteer dat.

|:)|

Inderdaad, scheppingsorde heet zoiets :mrgreen:

Gasten, hebben jullie niet door dat dit zomaar vrouwen bashen is :mrgreen:
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 26 jun 2005 08:13

Gershwin schreef:

Dat doet hij maar in zijn eigen tijd.

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 26 jun 2005 08:16

Elladan schreef:
Jammer voor je, makker, maar daar héb ik me in ingelezen. Beweer niet iets over mij te weten zonder dat je ook maar IETS van me weet.

Denk gewoon even na, voor zover je dat kan, voordat je mij 'veroordeelt' op basis van nonexistent bewijs, jij dwaas. Och hemel, nu ben ik zelf aan het veroordelen! Klopt, maar ik zit niet vast aan regels die mij daarvan afhouden, terwijl jouw opstelling nu ronduit hypocriet en leugenachtig is.

Dan moet je je misschien nog even in lezen in de bijbel, en dan kun je zien dat Paulus in verschillende bijbelboeken de mensen waaschuwt om afstand te nemen van bepaalde normen en waarden die de Griekse en Romeinse cultuur vertegenwoordigden c.q. voortkwamen hieruit.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 27 jun 2005 13:19

Sabra schreef:
Overkill schreef:Loezje, je onderschrift 'Vrouwen denken anders... maar niet dommer...' is verklaarbaar. Vrouwen denken niet zo zeer dommer, ze denken vooral minder. Een goede vrouw denkt minder, in elk geval. Vrouwen dienen zich bezig te houden met het huishouden, strijken, eten koken, afwassen, etc.
Niet de bemoeial uithangen tussen intelligente gesprekken waar mannen zich mee bezig houden, sowieso omdat de ongetwijfelde idiote halfzinnen van het vrouwmens ongelooflijk overbodig en ongewenst zijn. De man zijn taak (bier drink, discussieren (over voetbal, etc.)), de vrouw haar taken. Accepteer en respecteer dat.

Gast, ga terug naar de boerenomgeving waar je vandaan komt en hou verder aub je mond dicht.

ik denk dat ik sabra maar moet gaan aanklagen, want hij discrimineert hier de mensen van het platteland. mensen die zich gediscrimineerd voelen door zijn uitlatingen kunnen zich melden bij mij. dan ga ik me hard maken voor het verbieden van sabra :mrgreen:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

18293

Berichtdoor 18293 » 27 jun 2005 18:22

He mensen,

Laten wij elkaar niet op zo'n manier aanspreken als "Gij dwaas" enz.
En ga elkaar niet veroordelen en elkaar niet aangeven omdat hij een andere mening heeft als de ander.

Starter van deze topic

Loezje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Loezje » 27 jun 2005 20:04

Yep. 'k Juich het alleen maar toe Overkill, dat ik als dame niet hoef na te denken over politiek en dat soort moeilijke dingen. Ook hier vandaan mijn dank aan v.d. Vlies en v.d. Staaij dat ze alle werk doen om dit voor ons (als het zwakke geslacht) in stand te houden. Heerlijk, geen hoofdpijn van het vele denken en het proberen te overtuigen van mannen die toch niet luisteren. Heerlijk, geen studie hoeven volgen omdat het toch allemaal zinloos is. Heerlijk, gewoon gekke dingen uitkramen omdat dat toch van je wordt verwacht. Heerlijk, gewoon thuis en geen dom gezwets over voetbal, auto's, drank en vrouwen aanhoren.
Overkill, je hebt er geen flauw idee van hoe relaxed dat allemaal is. Want voor het huishouden hebben wij hulp: een vaatwasser, strijkvrije kleding, kant-en-klaar maaltijden en een magnetron; en als 't echt niet meer lukt hebben we Truus, voor een dag per week een gezellige hulp waar je heerlijk met kunt kletsen...
Vrouwen denken anders... maar niet dommer...

Loezje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Loezje » 27 jun 2005 20:12

Sabra schreef:

Sabra, maak je niet akelig. :wink: 'k Woon zelf op een boerderij en bepaalde dingen zijn nog net zoals 500 jaar geleden; de koeien geven nog steeds melk en de boer... hij ploegde voort. :wink: Ben ik even blij dat ik een vrouw ben... Ík heb een vaatwasser :wink:
'k Denk dat Overkill er ook niet zo goed over heeft nagedacht: er blijven voor een man zóveel dingen over als een vrouw alleen het huishouden doet... Een spijkertje hier, een verfje daar... tja... :wink:

Overkill

Berichtdoor Overkill » 27 jun 2005 21:54

Loezje schreef:Yep. 'k Juich het alleen maar toe Overkill, dat ik als dame niet hoef na te denken over politiek en dat soort moeilijke dingen. Ook hier vandaan mijn dank aan v.d. Vlies en v.d. Staaij dat ze alle werk doen om dit voor ons (als het zwakke geslacht) in stand te houden. Heerlijk, geen hoofdpijn van het vele denken en het proberen te overtuigen van mannen die toch niet luisteren. Heerlijk, geen studie hoeven volgen omdat het toch allemaal zinloos is. Heerlijk, gewoon gekke dingen uitkramen omdat dat toch van je wordt verwacht. Heerlijk, gewoon thuis en geen dom gezwets over voetbal, auto's, drank en vrouwen aanhoren.
Overkill, je hebt er geen flauw idee van hoe relaxed dat allemaal is. Want voor het huishouden hebben wij hulp: een vaatwasser, strijkvrije kleding, kant-en-klaar maaltijden en een magnetron; en als 't echt niet meer lukt hebben we Truus, voor een dag per week een gezellige hulp waar je heerlijk met kunt kletsen...

Haha, dit vind ik nu een leuke reactie. Beter dan een van de reacties die ik hier/via pb kreeg.

miss t

Berichtdoor miss t » 27 jun 2005 22:18

Loezje schreef:

Yep. 'k Juich het alleen maar toe Overkill, dat ik als dame niet hoef na te denken over politiek en dat soort moeilijke dingen. Ook hier vandaan mijn dank aan v.d. Vlies en v.d. Staaij dat ze alle werk doen om dit voor ons (als het zwakke geslacht) in stand te houden. Heerlijk, geen hoofdpijn van het vele denken en het proberen te overtuigen van mannen die toch niet luisteren. Heerlijk, geen studie hoeven volgen omdat het toch allemaal zinloos is. Heerlijk, gewoon gekke dingen uitkramen omdat dat toch van je wordt verwacht. Heerlijk, gewoon thuis en geen dom gezwets over voetbal, auto's, drank en vrouwen aanhoren.

Hahaha!
Eindelijk iemand die mijn mening deelt :D
Die hele emancipatie had van mij ook niet gehoeven hoor!

En oh... Ik vind dat als we als vrouw dan toch niks te zeggen mogen hebben, we dan ook niet gebruik mogen maken van zoiets verfoeids als democratie.

Dus niet stemmen...

Hebben we nòg meer tijd over.

Kopje thee dan maar?
Koekje d'r bij?

:mrgreen:

Elladan
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Elladan » 27 jun 2005 23:11

* schuift aan voor een gezellig gesprek, na het zware denkwerk verricht te hebben dat voor mannen weggelegd is *

Dag dames, het leven bevalt jullie goed.

- Het leven bevalt ons goed.
-- Inderdaad.

Het gaat goed met jullie huishoudelijke bezigheden.

- Het gaat goed met onze huishoudelijke bezigheden.
-- Inderdaad.

Mijn politieke voorkeur is jullie politieke voorkeur.

- Wat is politieke voorkeur, mijn heer?
-- Ja, wat is het?

Politiek is iets waar jullie je niet druk om hoeven maken. Als men vraagt wat jullie willen stemmen, zeggen jullie "Niet, of SGP".

- Oh. Okee... "Niet of SGP".
-- Ja, okee. "Niet of SGP".

"NIET, OF SGP", jullie onbenullen! Het is "Niet, of SGP"!

- "Niet, of SGP"
-- "Niet, of SGP"

Goed zo. Het was weer gezellig, dames. Ik ga maar weer eens op huis aan.

- Het was gezellig, mijn heer.
-- Ja, inderdaad.
"For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul."

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 27 jun 2005 23:19

Sabra schreef:
Gershwin schreef:

Dat doet hij maar in zijn eigen tijd.

Hij had het dus niet door. :P

Rock-G

Berichtdoor Rock-G » 27 jun 2005 23:40

*Nu we toch bezig zijn*...

Weetje wat ik ook zo verkeerd vind? Dat de vrouwen bij de mannen zitten in de kerk! Hup,scheiden die handel, zo is het altijd geweest en zo hoort het ook. Kom nou.. =;

Loezje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Loezje » 27 jun 2005 23:47

Elladan schreef:* schuift aan voor een gezellig gesprek, na het zware denkwerk verricht te hebben dat voor mannen weggelegd is *

<knip>

Goed zo. Het was weer gezellig, dames. Ik ga maar weer eens op huis aan.
- Het was gezellig, mijn heer.
-- Ja, inderdaad.

HAHAHAHA...
Elladan, je vergeet nog één ding (geeft niet hoor :wink:): als twee vrouwen eenmaal aan het kleppen zijn komt een man daar niet meer tussen... :P Helemaal niet als het gaat over kleding, kinderwagens en de buren... :P Denk je nu echt dat twéé vrouwen dan nog naar je zullen luisteren? :wink: :D

Terug naar “Archief”