Wat is de Heilige Katholieke Kerk of wat is de kerk?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Baltimore

Berichtdoor Baltimore » 19 jun 2005 13:44

Hallo Mara,

Onkunde? Och beste, ik heb de laatste tijd, naar aanleiding van het overlijden van Paus Johannes Paulus II nog eens de feiten van vandaag (poilitek-religieus) nog eens op een rij gezet. Ik heb daarrbij nog eens Openbaring 13 gelezen en vooral Openbaring 17 waarin de feiten van het Pauselijke systeem door Jezus nog eens aan ons voorgehouden worden. Daarbij heb ik mijn laatst aangeschfte boek:

The Keys of This Blood
Paus Johannes Paulus II in relatie met Rusland en het Westen om tot een Gecontroleerde Wereld Orde te komen

De verschrikkelijke feiten aangaande de werken van deze man en zijn politieke regelzucht. De verschrikkelijke oorlogen die door de Jezuiten in gang worden gezet. Getuige de neergepende wandaden van dit systeem dat door Satan wordt geleid en beheerst.

Als je is, door prechte studie van de Bijbel, je hart eens opende voor al dat gene wat Jezus schrijft over dit verschrikkelijke, misleidenden en vooral, menselijke (en gene Goddelijk) systeem, dan zou je heel anders spreken. Hoe oprecht je je ook probeert te handhaven in je geloof, aangaande deze volksverleider en Koning der wereld.

Als je goed engels kunt spreken, kijk dan maar eens waarom duizenden jongen en nietsvermoedende Amerikaanse militairen, op last van Rome, hun leven moesten laten in Vietnam.
Na meer dan 23 jaar studie, kan ik helaas niets anders melden.

Jezus zegt: Gaat uit van haar opdat gij geen deel hebt aan haar plagen!

Ik wens je oprecht een goede Bijbelstudie toe, maar bidt dat de Heilige Geest je mag leiden.
Tot slot, de RK kerk is wat betreft haar karakter en haar voornemens niets veranderd. Benedictus de 16e de paus van de moderne Inquisitie windt er geen doekjes om. In 2000 werd door de RK kerk, bij monde van één van haar bladen het volgende gepubliceerd:

Other churches are no sisters of ours, the Vatican insists (sept 5-2000 "The Independent)[/i]

De verschrikkelijke daden van een Kerk, waardoor Satan de Hoer zal leiden:

http://www.reformation.org/vietnam.html

Heer, vergeef het hen hoe zij denken en handelen, ze weten niet wat zij doen en zeggen, horende doof en ziende blind. door gebrek aan -profetische- kennis gaat Mijn volk verloren!

Onthoudt dat maar goed Mara en blijf bouwen op Jezus alleen, niet op en Apostolische herder (Johannes 8)
Laatst gewijzigd door Baltimore op 19 jun 2005 19:06, 2 keer totaal gewijzigd.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 19 jun 2005 13:48

Ik vind die onzin van Baltimore stilaan een hetze worden. Boudewijn, Ben Militant en Josh zijn om die reden gebanned. Volgens mij kan Baltimore rustig aan dat lijstje worden toevoegd.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Riska

Berichtdoor Riska » 19 jun 2005 14:05

Baltimore,
Op een ander forum kom ik deze baarlijke nonsens ook tegen, compleet met de verwijzingen die je aanhaalt.
Ik begrijp ook niet wat het er hier toe doet.

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Lichtzwaard » 19 jun 2005 16:25

Mara schreef:Bovenstaande van Baltimore,theologie van de koude grond en invulkunde die nergens op slaat,Kan me zo goed voorstellen dat men de refo s als sektarisch worden beschouwd .

En die Paus spreekt toch wel aan anders zou men er zich niet zo druk over maken.

Maar ook gaat het bij de Paus niet over hem zelf maar gaat het over Christus, en hen die maar een beetje ook theologisch weten dat de RK Christocentrisch is voluit.

Verstandige woorden van Mara,en eerlijk.

Refoweb is een goed forum , en daarom nooit in gaan op hatelijkheden en onzin.Het beste is je alleen richten op hen die met respect een discussie willen voeren en dat ook kunnen.

En inderdaad ook de Rk is een Christocentrische Kerk ,kan ook niet anders want elke kerkgemeenschap die voluit Katholiek wi zijn( zonder voorvoegsel)is dat ook.

CHRISTUS VINCIT
CHRISTUS REGNAT
CHRISTUS IMPERAT

Baltimore

Berichtdoor Baltimore » 19 jun 2005 19:39

Beste Optimatus, Mara en Riska,

Je zult spoedig merken wat Rome, onder har dekmamtel heeft. Niet voor niets wordt de Paus niet alleen de Plaatsvervanger van Christus genoemd, maar ziet hij zich ook als Christus verborgen onder een sluier van vlees, je kunt wel blijven ontkennen, maar beste vrienden, van de Bijbel t.a.v. de oprechte en vermanende oproepen welke we vooral in Openbaring 17 ervaren, zijn jullie, helaas niet in staat iets te begrijpen. Julliie weergave van je posting, bevestigen dat. Kom terug beste vrienden, als Jezus uit het Heilige der Heiligen komt en de Genadetijd afgesloten is.

Riska begrijpt zelfs niet wat het er toe doet.

Wat is de Heilige Katholieke Kerk of wat is de kerk?

En wat Josh daar mee te maken heeft begrijp ik ook nie, wie is dat een profeet of zo!. Ik stel dat gene vast wat ik zelf heb ervaren door dagelijkse Bijbelstudie, door de profetie die o.a. Openbaringen mij leert. En, beste Riska, Mara en Optimatus, Jezus leert mij, reeds in de eerste 2 verzen van Openbaring 1 al dit:

1 Dit is de openbaring van Jezus Christus, welke God hem gegeven heeft, om aan zijne knechten te tonen wat weldra geschieden moet; en hij heeft haar te kennen gegeven en gezonden door zijnen Engel aan zijnen knecht Johannes;2 die betuigd heeft het woord Gods, en de getuigenis van Jezus Christus, en al wat hij gezien heeft.3 Zalig is hij, die leest, en zijn zij, die horen de woorden der profetie, en bewaren hetgeen daarin geschreven is; want de tijd is nabij.

Sorry, Riska en Optimatus met jullie antwoord heb je mij geleerd, van Openbaring 1:1-2 niets te begrijpen, laat staan de achtergrond van een ongeestelijke kerk als Rome is.

Openbaring 17

1 En een van de zeven Engelen, die de zeven schalen hadden, kwam en sprak met mij, zeggende: Kom, ik zal u tonen het oordeel der grote hoer die aan de vele wateren zit.2 Met haar hebben de koningen der aarde gehoereerd, en wie op de aarde wonen zijn dronken geworden van den wijn der hoererij.
3 En hij bracht mij in den Geest naar ene woestijn; en ik zag ene vrouw, zittende op een scharlakenrood dier, dat vol was van namen der lastering, en zeven hoofden en tien hoornen had.

4 En de vrouw was bekleed met scharlaken en purper, en versierd met goud en edelgesteente en paarlen, en had in hare hand een gouden beker, vol van gruwelen en onreinheid harer hoererij;

5 en op haar voorhoofd was geschreven een naam, ene verborgenheid: het grote Babel, de moeder van de hoererij en van de gruwelen der aarde.6 En ik zag de vrouw dronken van het bloed der heiligen en van het bloed der getuigen van Jezus. En ik verwonderde mij zeer, toen ik haar zag.

7 En de Engel zeide tot mij: Waarom verwondert gij u? Ik zal u zeggen de verborgenheid van de vrouw en van het dier, dat haar draagt, dat zeven hoofden en tien hoornen heeft.

8 Het dier, hetwelk gij gezien hebt, was er en is er niet, en zal weder opkomen uit den afgrond, en zal in het verderf varen; en wie op de aarde wonen wier namen niet geschreven staan in het Boek der Levens, van het begin der wereld af--zullen zich verwonderen, als zij zien, dat het dier er was en er niet is, en er zijn zal.9 Hier voegt het verstand, dat wijsheid heeft. De zeven hoofden zijn zeven bergen, op welke de vrouw zit.

10 En het zijn ook zeven koningen: vijf zijn gevallen, en de ééne is er, en de andere is nog niet gekomen, en als hij komt, moet hij een kleinen tijd blijven.
11 En het dier, dat er was en er niet is, is ook zelf de achtste koning, en is uit de zeven, en gaat in het verderf.
12 En de tien hoornen, welke gij gezien hebt, zijn tien koningen, die nog geen koninklijke heerschappij ontvangen hebben, maar als koningen ontvangen zij macht met het dier voor ééne ure.
13 Dezen hebben éénerlei zin, en zullen hunne kracht en macht aan het dier geven.14 Dezen zullen strijden tegen het Lam; en het Lam zal hen overwinnen, want het is de Heer der heren en de Koning der koningen; --en met hem zijn de geroepenen en uitverkorenen en getrouwen.
15 En hij zeide tot mij: De wateren, welke gij gezien hebt, waar de hoer zit, zijn volken en scharen en natiën en talen.16 En de tien hoornen, welke gij gezien hebt, en het dier zullen de hoer haten, en haar beroven en naakt doen staan, en zullen haar vlees eten, en haar met vuur verbranden.

17 Want God heeft hun in het hart gegeven zijne mening te doen, en te doen éénerlei mening, en hunne koninklijke heerschappij aan het dier te geven, totdat de woorden Gods voleindigd worden.18 En de vrouw, die gij gezien hebt, is de grote stad, die de heerschappij heeft over de koningen der aarde.

Kijk beste Riska, Mara en Optimatus, hier staat wat Jezus aanhalt over degene die zich de Plaatsvervanger van Christus meent, de Apostolische mens die meent namens Christus te spreken, maar die alle niet christelijke religeis van deze wereld zal binden. Dat wordt (en is al) de Hoer. De Onreine vrouw, het volk dat zich achter de verrradelijke koning der wereld schaart.
Openbaringen, maar in het bijzonder Openbaringen 13 en 17, laten niets aan onze eigen fantasie over. De Bijbel, die in harmonie met de Heilige Geest ons openbaart, wat we moeten weten, om gered te worden. Openbaring 1, waar Jezus persoonlijk de zaak op een rij zet.

En dan zeggen Optimatus en Riska, dat ik maar wat raaskal en dwaasheden aangeef. De Paus in het onschuldig wit gekeed, in het purper van zijn macht en beeld van de Hoer. De zonne aanbiddende Apostel, waarvan we allemaal de zonne cultus aanbeden tekenene kunnen zie op het St Pieterpleon, waar de gehele wereld het Beest in verbazing achterna ging. Terwijl de "men in black"de Jezuiten de wereld in het geweld hullen door hun bemoeizucht met oorlog en geweld!

Hoe duidelijker dan bij het afscheid van Karol Woytila zagen we de profetie opnieuw meer en meer verduidelijkt, toen heel de wereld de man van het Grote Design heen ging.

Le Notre Pére est le théme...

Onze Vader, de Heilige Vader en Schepper, woont in de Hemel beste vrienden. Onze levens worden nu geoordeeld en als Jezus uit het Heilige der Heiligen omt, is de Genadetijd voorbij en is het aardse verlossingswerk afgesloten. De Paus en de Hoer zullen dan blijken nutteloos te zijn zoals Jezus ons leert.......................gaat uit van haar opdat gij geen deel aan har hebben zult. Gevallen gevallen is dan, definitief, het Grote Babylon dat in (on-) geestelijke zin al gevallen is, zoals Jezus ons leert in Openbaring 14.

Afin, ik kan niets voor de mensen doen dan alleen aanduiden, de conclusies moet een ieder maar voor zichzelf trekken. God laat de mensen vrij om te kiezen. Daar ligt de grote liefde in van de Hemelse Vader.
Als alles gaat zoals de Bijbel ons leert, en als we tijd van leven hebben, dan zullen we ervaren hoe het 1e Beest, de gezamelijke ongeestelijke kerken, de Hoer met haar koning de Paus, zullen regeren.
Zij die Gods geboden bewaren die de Heilige Geest als hun Trooster hebben zullen uitgesloten worden van het Rijk van de Paus en zijn koningen der aarde!

Vraag de Heilige Geest maar oms uitkomst en richt al uw aandacht op de wet van God, zoals deze is weergeven in de Hemelse Ark, die aan ale mensen getoond zal worden, ook zij die Gods wet dagelijks hebben afgewezen. Dan zal blijken hoe Rome de wereld heeft bedrogen met haar geveinsde religieuze nagepraat. Dan zullen miljoenen mensen ontdekken dat de Deur der genade dicht is, terwijl Jezus vele vele malen tot waakzaamheid heeft opgeroepen, zoals in Openbaringen.

Gods zegen voor hen, die zich tot de 5 wijze maagden kunnen rekenen, wiens licht nog brandende is, omdat ze voldoende olie hebben (richten tot de Heilige Geest voor inzicht en begrip).
Veel troost voor hen die te weinig olie tot hun lampen toelate en wiens Geest dooft!

Horende doof en ziende blind, Here vergeef het hen, ze weten niet wat ze zeggen!

http://www.earthsfinalwarning.com/Dutch%20EFW.PDF
http://www.earthsfinalwarning.com/Dutch%20BHC.PDF

Twee sites die het dichts benaderen van wat ik bedoel.

Nog even dit:

Jullie reactie getuigt nog van iets anders: Ik zie geen enkele verwijzing naar Jezus persoonlijk, waarin Hij zou hebben angegeven dat Hij een Mens als plaatsvervangdene hemelse macht heeft aangewezen, in plaats van een Heilige Geest die Hij van de Vader heeft gevraagd. Jullie Bijbelkennis is zo miniem, dat jullie daar zelfs geen voorbeeld van kunnen geven, indien ik ongelijk zou hebben.

Ik kan niets met datgene wat mij niet kan weerleggen, op Jezus'Schriftwoord, dat ik ongelijk zou hebben. Jullie persoonlijke, menselijke inzicht preveleert hier, boven het Schriftwoord. En dat maakt op mij geen indruk. Het stelt me alleen bezorgd! Het doet me denken aan de radeloze uitspraken van Jezus, waarin Hij aangeeft dat: Zijn volk door gebrek aan kennis en inzicht verloren kan gaan! En die zorg deel ik met hem. Daar zij jullie reacties een typisch voorbeeld van. De schuld op een zekere Josh schuiven is gemakkelijk! Stemming makerij om te menen dat mij weergave van Gods Schriftwoord onjuist zou zijn. Lees nog eens Johannes 8, waar Jezus -notabene- hetzelfde overkwam, toen de Joden Abraham belangrijker achtten dan Jezus. Precies hetzelfde verhaal jullie vinden de Paus dé Heilige Vader, terwijl Jezus zegt dat Hij de verlosser is en de Heilige Vader in de Hemel woont, niet in een goor, vervuild en zondige stad als het Vaticaan!

CHRISTUS VINCIT
CHRISTUS REGNAT
CHRISTUS IMPERAT

Zeggen en doen is twee Lichtzwaard. Dit zijn menselijke woorden gebaseerd op occulte voorstellingen van Christus een fantasieverhaal aangande Petrus, door Paus Gregorius bedacht om de arme mens te misleiden. Net zo als dat Islamitische dorp FATIMA in Portugal, waar miljoenen misleidde Katholieken hun hoop en zegen proberen in te winnen! Geen voorbeeld van Christus, ook gen voorbeeld van Christus navolgen maar een Paus die zich Christus waant!

Maar Christus is niet verwoord in deze drie weergave van menselijke maatstaven van een hemelse wet of ee wonderbron in FATIMA of Lirdes. Gods wet is een Geestelijke wet die vanuit de Hemel tot ons komt. De Heilige Geest is de Plaatsvervanger, niet de Paus, want die is sterfelijk door de torenhoge zonden die aa hem, als gewoon mens, kleven. Niets bijzonders dus.

En moet ik nu bang worden van deze ferme uitspraken, wordt ik nu gedwongen dat te geloven, of ben ik vrij door de wet en het getuigenis van een hemelse Heilige Vader. Jezus zegt: Iedereen kan wel zeggen dat hij of zij Mij eert, maar niet iedereen die zegt Here, Here....zal in het Koninkrijk der hemelem komen. Lichtzwaard, doe verstandig en doe wat Jezus zo oprecht adviseert: Gaat uit van haar, opdat gij geen deel hebt aan haar plagen!

Slaap zacht vrienden, ik hoop dat jullie nu eens wakker worden en God vragen om verlossing en openbaring aan jullie -oprechte- harten.

Want er zal geen excuus zijn om te zeggen dat we het niet konden of hebben geweten. God laat geen enkel mens onschuldig. Ook al denken sommigen dat ze onschuldig zijn. Dat si geen dreiging, maar een feitelijke weergave van Gods bedoeling met Zijn wet en vooral de Liefde! ij wl dat we weten waarom we wélk en waarom we niet in het Koninkrijk kunnen zijn. Alles valt en staat met onze wil en houding! We kunnen niet in een Rijk zijn dat we niet willen aanvaarden omdat we een ander meer lief hebben dan de Hemelse Vader. We kunnen geen deel hebben aan een Rijk waar een andere wet wordt gehanteerd dan die God ons voorhoudt, We zouden er niet willen wonen. Zoals julie mij aanklagen en een zekere Josh, zo zouden jullie God ook aanklagen, want blijkbaar is de tootn van Josh hetzelfde als die van mij. Ik weet waarover ik spreek!

Klaag God aan en niet mij, als jullie een aardse Heilige Vader belangrijker vinden dan een Hemelse Heilige Vader.
Laatst gewijzigd door Baltimore op 19 jun 2005 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 19 jun 2005 20:11

Het is vermakelijk om te zien hoe een Baltimore tegen de Rooms-Katholieke Kerk tekeer gaat, terwijl hier (op Lichtzwaard na) voornamelijk protestanten van gereformeerde signatuur meelezen.

Misschien is het een idee als je een mailtje stuurt naar Benedictus XVI en hem je probleem met zijn functioneren voorlegt. De kans dat hij dat mailtje leest, is vele malen groter dan dat hij ook op dit forum kijkt. Dan kan jij, Baltimore, rustig discussiëren over beesten, hoeren en geesten en kunnen wij gewoon onze eigen discussies voeren.

Nogmaals, het getetter van Baltimore is hier vrijwel volkomen zinloos. Als Rome zit te suffen, is het natuurlijk nutteloos om Dordrecht te vertellen hoezeer Rome zit te suffen. Als Baltimore echter iets wil bereiken, waarschuwt hij Rome zelf en niet Dordrecht. Ter vergelijking, als iemand in Kampen van zijn fiets valt, is het nogal dom om mij daar in Berkenwoude voor te waarschuwen. Dan moet je die persoon in Kampen waarschuwen en assistentie verlenen en niet mij uit mijn slaap houden.

Baltimore

Berichtdoor Baltimore » 19 jun 2005 20:24

Beste Optimatus,

Ik bestrijd een Beest! Een politiek-religieiues systeem, waarvoor Jezus waarschuwt, omdat het zijn vijand is en dat van Zijn Volk; de Reine vrouw.
Ik spreek niet over de Gods getrouwen medechristenen in de RKK. Ik spreek de Leider aan die de wereld naar Zijn hand zet, namens zijn baas Satan. Dat staat gewoon in openbaring 17 en 13. Optimatus begrijpt het nog steeds niet! Optimatus verkeert nog steeds in zijn kinderjeren des geloofs. De melk is zo lekker dat hij maar niet wil groeien.So wie Oscar der Trommler; heftig berürt er seinen Trommel und macht lärm wie der Teufel

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 19 jun 2005 20:30

Even een klein lesje in de krijgskunde: als je de aanvoerder van een vijandelijke legermacht uitschakelt, win je de strijd. Ik kan je met een aan absolute waarheid grenzende zekere waarschijnlijkheid meedelen dat de paus niet op Refoweb actief is. Als je zonodig ongedierte wilt bestrijden dat de vorm van een oude Beierse man in een jurk aangenomen zou hebben, ga dan als de wiedeweerga naar Rome en daag de paus uit tot een duel (ik wil wel scheidsrechter spelen), maar stop nou eindelijk eens met het eeuwige Windows knip- en plakwerk hier op Refoweb.

Het is namelijk zinloos wat je hier doet. Hier zijn geen beesten (tenzij je Cisca's muizen bedoelt).

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 19 jun 2005 20:38

Don "Baltimore" Quichotte trekt ten strijde tegen de beestachtige Roomse windmolens.

Afbeelding

Riska

Berichtdoor Riska » 19 jun 2005 20:44

Baltimore,

Ik sluit mij geheel aan bij wat Optimatus al schreef.
Nogmaals: je doet aan ongehoorde inlegkunde en wens door jou niet beticht te worden van geringe bijbelkennis of wat dan ook.
Er zijn dingen die me wél kunnen schelen, maar kennelijk heb je dat niet door, omdat je je alleen op dat ene focust.

Nathanael

Berichtdoor Nathanael » 19 jun 2005 21:43

Optimatus schreef:Katholiek = algemeen. Christus heeft echt niet een bepaald kerkgenootschap gesticht, Christus is de Kerk die in de wereld is. Zonder Hem is elk kerkgenootschap een op hol geslagen poppenkast.
Alleen onze Heere Jezus had het beter kunnen zeggen. Wel fijn dat je even uitlegt welke betekenis van Katholiek je bedoeld...

Nathanael

Berichtdoor Nathanael » 19 jun 2005 21:52

Baltimore schreef:De Heilige Katholieke Kerk is de wereldkerk die zich verenigd in -één mens; de Paus- elke geloofsgemeenschap die de zondag onderhoudt of een andere dag van aanbidding dan (o.a.) de Sabbat van het 4e gebod, in het voorbeeld van Jezus en het Hemels Koninkrijk, stelt zich -als kerk of gemeente- onder het Gezag en diens geest; van die Apostolische geestelijkede Heilige Kerk van Rome. Alle mensen: uit alle taal, stam, natie en volk hebben de vrijheid zich onder het gezag van de Koning der wereld te voegen.[color=brown]
Wat zijn je criteria? Je redeneert: zondag onderhouden -> dus onder gezag paus.
Wat is je redenering dat dit het geval is?

Dat geldt voor een groot gedeelte van de rest van je betoog ook. Geeft liever de argumenten. Ik heb de bijbelverzen gezien, maar ik kan er niet uit concluderen wat je er in ziet.

Ook al ben ik het met je eens, is dat er veel vermeningen van occulte zaken in de Roomse kerk zijn, dan nog zullen we deze beschuldiging moeten bewijzen. Dus daarom stel ik voor dat je daarover een nieuw topic met bewijzen opent. Dan kan ieder daarop reageren. Dit topic gaat erover wat de Roomse of Katholieke kerk is. Dus:

Wat betekend dat woord? Of deze term? Welke kerk valt er onder en welke niet? (of is er meer 1 kerk?)
kunnen we

Nathanael

Berichtdoor Nathanael » 19 jun 2005 22:02

Mara schreef:Maar ook gaat het bij de Paus niet over hem zelf maar gaat het over Christus, en hen die maar een beetje ook theologisch weten dat de RK Christocentrisch is voluit.
Ik zou hier best op reageren, maar ik denk dat het off-topic is. Zou je een neiuw topic willen openen.

Wat is trouwens je mening over de orginele vraag? Zie pag. 1.

(sorry dat ik eerst off-topic reageerde; aangepast)

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 19 jun 2005 22:37

Optimatus schreef: Alle kerkgenootschappen die Hem als enige weg ten leven beschouwen, maken deel uit van deze Heilige Katholieke Kerk.

Het gaat niet om kerkgenootschappen Optimatus. Het gaat om individuele gelovigen. Zij maken deel uit van en vormen samen de Kerk. Er zal je als je voor God moet verschijnen niet gevraagd worden bij welk kerkgenootschap je aangesloten bent geweest maar of je geloofd hebt in de enige volkomen offerande van Jezus Christus.
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )

jas
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor jas » 19 jun 2005 22:42

Optimatus schreef:Ik vind die onzin van Baltimore stilaan een hetze worden. Boudewijn, Ben Militant en Josh zijn om die reden gebanned. Volgens mij kan Baltimore rustig aan dat lijstje worden toevoegd.

Het kan niet anders dan dat iemand met 12305 postings, waarvan ruim de helft blijkbaar in 1 dag geschreven zijn, veel meer onzin heeft verkocht dan iemand met 123 postings. :mrgreen:
En Thomas antwoordde en zeide tot Hem: Mijn Heere en mijn God! (Joh. 20:28 )

Terug naar “Archief”