Moderator: Moderafo's
Rock-G schreef:Snap het wel maar ben het er niet mee eensWat is er mis aan genuanceerde partijen? Ik ben ook in slechts enkele gevallen voor de doodstraf, een gast die bij mij inbreekt hoeft van mij niet dood,met een huurmoordenaar of een pedofiel heb ik daar minder moeite mee moet ik zeggen..
Reform schreef:De vergelijking dan mogen extremistische partijen ook bestaan, vind ik ongepast. De SGP is geen gevaar voor andere groepen, extremistische partijen wel.
Dreamster schreef:Hebben jullie het RD...daarin stond een goed artikel! Ik bedoel, waarom stemmen er op dit moment vrouwen op de SGP? Omdat ze het niet eens zijn met het vrouwenstandpunt? Waarom zouden vrouwen van de PvdA achterban op moeten komen voor de SGP vrouwen! Die zijn echt niet gek ofzo!
18293 schreef:Dreamster,
Volgens mij weet je nog niet helemaal hoe het zit,
soms worden vrouwen door de SGP mannen gewoon verboden om te stemmen en als ze mogen stemmen dan wordt het sommige vrouwen gewoon nog opgelegd om op de SGP te stemmen, dit is geen onzin dit heb ik in de nabije omgeving meegemaakt.
Izak,
soms worden vrouwen door de SGP mannen gewoon verboden om te stemmen en als ze mogen stemmen dan wordt het sommige vrouwen gewoon nog opgelegd om op de SGP te stemmen, dit is geen onzin dit heb ik in de nabije omgeving meegemaakt.
Izak,
Izak,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten