joris schreef:Maar werk eerst aan de vrucht van de Geest, want dat is niet hetzelfde!!!
Wat bedoel je precies met de vrucht van de Geest?
Moderator: Moderafo's
hijwel schreef:Zijn ze bij jullie in de gemeente ook bezig met de gave van de Heilige Geest. Wij op de JV(ger. gem) hebben een discussie opgezet hoe de gaven van de Heilige Geest ingezet kunnen worden bij het vormen van een Gemeente.
Iedere gelovige heeft gave van de Heilige Geest gehad om zich in te zetten in zijn koningrijk. Vaak wordt er niet over deze gave na gedacht of geminacht. Maar je hebt niet voor nx die gaven gehad.
Deze gave moet je gebruiken om je diensbaar te maken voor het koninkrijk van God. Graag zouden we deze gaven meer in de belangstelling brengen. Zoadat we een hechte gemeente kunnen vormen. Waar iedereen zijn eigen taak heeft om zich met zijn gave in te zetten voor God.
Wat vinden jullie er van om deze discussie in elke gemeente aan te gaan. Wij moeten een lichtend licht zijn in deze wereld! Ik zie vaak nog dat we aan de kant gaan voor de wereld. Bloeien en groeien!!!!
Gebruik de gave die jij hebt!
Maranatha schreef:hijwel schreef:Zijn ze bij jullie in de gemeente ook bezig met de gave van de Heilige Geest. Wij op de JV(ger. gem) hebben een discussie opgezet hoe de gaven van de Heilige Geest ingezet kunnen worden bij het vormen van een Gemeente.
Iedere gelovige heeft gave van de Heilige Geest gehad om zich in te zetten in zijn koningrijk. Vaak wordt er niet over deze gave na gedacht of geminacht. Maar je hebt niet voor nx die gaven gehad.
Deze gave moet je gebruiken om je diensbaar te maken voor het koninkrijk van God. Graag zouden we deze gaven meer in de belangstelling brengen. Zoadat we een hechte gemeente kunnen vormen. Waar iedereen zijn eigen taak heeft om zich met zijn gave in te zetten voor God.
Wat vinden jullie er van om deze discussie in elke gemeente aan te gaan. Wij moeten een lichtend licht zijn in deze wereld! Ik zie vaak nog dat we aan de kant gaan voor de wereld. Bloeien en groeien!!!!
Gebruik de gave die jij hebt!
Best, maar loop er niet mee te koop.
hijwel schreef:PS: beetje overdreven size 18
Maranatha schreef:hijwel schreef:PS: beetje overdreven size 18
Je hebt gelijk size 24 staat beter.![]()
![]()
![]()
hijwel schreef:Maranatha schreef:hijwel schreef:PS: beetje overdreven size 18
Je hebt gelijk size 24 staat beter.![]()
![]()
![]()
Ik krijg het idee dat je met een gewoon lettertype je uitingen niet genoeg onder woorden kan brengen. Daarom gebruik je i.p.v. het normale lettertype maar size 24. Bij mij komt dit over als iemand die in een discussie gaat schreeuwen omdat hij zijn mening niet genoeg naar voren vindt komen.
Ik denk dat je een rotzootje zal krijgen als iedereen size 24 zal gebruiken. Nou ja als iedereen dat zal doen zal het niet meer opvallen maar ja dan is er natuurlijk wel weer iemand die vindt dat zijn mening niet genoeg naar voren komt en daarom maar het letterype 34 gebruikt.
PS:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten