Helderziend ?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jun 2005 14:14

Wat Riska beschrijft herken ik wel: ik ken iemand die ook paranormaal begaafd is. Ik was met haar op kamp en we pauzeerden ergens tijdens een wandeltocht en opeens klampte ze zich aan mij vast, ze was zo bang en ze wilde perse weg van die plek, omdat het daar misschien aan lag. Maar de angst ging niet weg. Ze wist dat er iets ging gebeuren, maar ze wist niet wat. De leiding nam het niet echt serieus, maar ik had wel gemerkt dat er echt iets was. Die nacht gebeurde er een ongeluk waarbij een van de jongens van onze groep is overleden en een ander zwaar gewond raakte.
Hetzelfde meisje vertelde me ook een keer dat ze een pas overleden iemand zag lopen.

Maar in zo'n geval is die 'gave' inderdaad meer een last, omdat je van die angsten hebt waar je niets mee kan.

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 16 jun 2005 14:19

Even een mail die ik net kreeg....

Hey hey!!

Een dringende oproep voor jullie allemaal.....Op 17, 18 en 19 juni is er namelijk in de Zeelandhallen in Goes Ragnarock. Dit is een evenement waarop ongeveer 30.000 mensen verwacht worden. Eerst krijgen de bezoekers een soort 'warming up'. Dit bestaat uit doden oproepen, en andere occulte zaken. Dit wordt gedaan door gothics, mensen die paranormaal begaafd zijn, satanisten, etc. Deze warming-up is gratis. Daar kunnen bezoekers kennis maken met de activiteiten die in de Zeelandhallen en daaromheen plaatsvinden. Ze worden daar zo nieuwsgierig gemaakt, dat veel mensen er waarschijnlijk meer over willen weten en naar binnen gaan. Daarvoor betalen ze €7.50 We willen jullie oproepen om te bidden of dit evenement niet doorgaat of dat de krachten van de satan mogen verminderen of wijken. Er staat in de Bijbel: het gebed van een rechtvaardige vermag veel!! Dit mag niet doorgaan, want hoeveel mensen zullen hierdoor in de greep van de duivel komen?!! Ook willen we jullie vragen of jullie willen bidden voor de mensen die evangeliseren bij dit evenement en de mensen die al in de greep van de satan zijn gekomen Stuur dit alsjeblieft door naar vrienden, kennisen, familie, etc. zodat er veel mensen zijn die van dit verschrikkelijke afweten en ervoor kunnen bidden!! Voor meer informatie over dit evenement kun je kijken op: http://www.ragnarock.nl

Doe dit voor je medemens!

Wat is dit dan? Is dit van GOd...

Geplaatst: Do Jun 16, 2005 2:10 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Maar goed als die gozer dat gebruik om goede dingen mee te doen dan is er toch geen probleem? Kan de Satan goede dingen voortbrengen? niet een!

De satan kan zich heel leuk voordoen, ook als een engel van het licht! Maar uiteindelijk gaat het wel fout...
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 16 jun 2005 14:27

Wel goede bands :) Virgin Steele en Heavenly maar verder trekt mij dit totaal niet, het is een beetje te dark en duister, hier komt satan niet eens als een engel van licht, maar tussen rottende lijken en rotmuziek, kijk alleen de plaatjes al van de bands, aantal bandnamen en het aantal opdekopsekruisen zegt genoeg.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Riska

Berichtdoor Riska » 16 jun 2005 14:34

Dreamster schreef:Even een mail die ik net kreeg....

Quote:
Hey hey!!

Een dringende oproep voor jullie allemaal.....Op 17, 18 en 19 juni is er namelijk in de Zeelandhallen in Goes Ragnarock. Dit is een evenement waarop ongeveer 30.000 mensen verwacht worden. Eerst krijgen de bezoekers een soort 'warming up'. Dit bestaat uit doden oproepen, en andere occulte zaken. Dit wordt gedaan door gothics, mensen die paranormaal begaafd zijn, satanisten, etc. Deze warming-up is gratis. Daar kunnen bezoekers kennis maken met de activiteiten die in de Zeelandhallen en daaromheen plaatsvinden. Ze worden daar zo nieuwsgierig gemaakt, dat veel mensen er waarschijnlijk meer over willen weten en naar binnen gaan. Daarvoor betalen ze €7.50 We willen jullie oproepen om te bidden of dit evenement niet doorgaat of dat de krachten van de satan mogen verminderen of wijken. Er staat in de Bijbel: het gebed van een rechtvaardige vermag veel!! Dit mag niet doorgaan, want hoeveel mensen zullen hierdoor in de greep van de duivel komen?!! Ook willen we jullie vragen of jullie willen bidden voor de mensen die evangeliseren bij dit evenement en de mensen die al in de greep van de satan zijn gekomen Stuur dit alsjeblieft door naar vrienden, kennisen, familie, etc. zodat er veel mensen zijn die van dit verschrikkelijke afweten en ervoor kunnen bidden!! Voor meer informatie over dit evenement kun je kijken op: http://www.ragnarock.nl

Doe dit voor je medemens!

Wat is dit dan? Is dit van GOd...

Die bijeenkomst is van de duivel, dat is duidelijk. Mensen die doden oproepen - dat klopt van geen kant.
De oproep om ervoor te bidden om dingen te ontkrachten en het werk van satan tegen te gaan komt - in dit geval - van God!

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 16 jun 2005 14:36

De naam komt van de Noorse Armageddon Ragnarok, en als je ziet wat voor sprkers er komen....

Het Spiritual Park opent vrijdag, zaterdag en zondag om 10:00 uur en sluit elke dag om 22:00 uur
Sjamanen, heksen, tovenaars, kunstenaars, musici, healers en druïdes wachten op jou om je mee te voeren in het spel van het leven. Met muziek, dans, beweging, kleuren en geuren geven ze het dagelijkse leven
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jun 2005 15:13

tja, da's linke soep. Jammer dat daar zulke goede bands komen.

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 16 jun 2005 15:49

laten er nou die dagen geen treinen rijden... 8) (alleen kan ik dan zelf ook niet fatsoenlijk naar huis toe das dan weer minder :| )
Afbeelding
@mic: amic.filternet.nl

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 16 jun 2005 15:51

GOede actie van pro-rail...zitte ook nog behoudende mensen bij dus...of zouden ze er zelf allemaal naar toe gaan :?

Riska

Berichtdoor Riska » 16 jun 2005 16:26

@mic schreef:laten er nou die dagen geen treinen rijden... 8) (alleen kan ik dan zelf ook niet fatsoenlijk naar huis toe das dan weer minder :| )

Da's alleen morgen, vrijdag maar...
En als je een ovkaart hebt: vanavond vanaf 6 uur mag iemand met een weekendkaart al reizen (mijn zoon dus) en als je een weekkaart hebt mag je tot zaterdag 12 uur daar gebruik van maken - dus misschien kom je nog ergens? :wink: Maar in ieder geval voor morgen kunnen mensen die van ver moeten komen er dus niet heen... zal wel zo hebben moeten zijn...

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 16 jun 2005 16:31

Halleluja

Amen

@mic
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor @mic » 16 jun 2005 16:41

Riska schreef:
@mic schreef:laten er nou die dagen geen treinen rijden... 8) (alleen kan ik dan zelf ook niet fatsoenlijk naar huis toe das dan weer minder :| )

En als je een ovkaart hebt: vanavond vanaf 6 uur mag iemand met een weekendkaart al reizen (mijn zoon dus) en als je een weekkaart hebt mag je tot zaterdag 12 uur daar gebruik van maken - dus misschien kom je nog ergens? :wink: Maar in ieder geval voor morgen kunnen mensen die van ver moeten komen er dus niet heen... zal wel zo hebben moeten zijn...
Fout, wegens werkzamheden reden er de hele week ook geen treinen tussen bergen op zoom en goes.
Afbeelding

@mic: amic.filternet.nl

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 16 jun 2005 18:15

Riska schreef:

Waar heb je dat gelezen dan? Ik heb daar namelijk best wel veel aan!

Riska

Berichtdoor Riska » 16 jun 2005 19:22

Zareb schreef:Waar heb je dat gelezen dan? Ik heb daar namelijk best wel veel aan!

Teletekst, Trouw, website NS

Dreamster
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 16 jun 2005 19:30

Laten we het nou alsjeblieft niet over treinen gaan hebben...maar over helderziendheid

Bharat

Berichtdoor Bharat » 16 jun 2005 20:56

Dreamster schreef:
Bharat schreef:Helderziendheid is onderdeel vanhet mens zijn, het is een kwestie van ontwikkelen. Al hoe wel sommige er vanaf hun kinderjaren al bewust van zijn maar dat heeft te maken met je doel van dit leven.

Is het zo raar dat wanneer je terug kan kijken, in het heden kan zijn dat je dan ook vooruit kan kijken . Voor jezelf of een ander. Nee.

leef in liefde

EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID:
Het gaat niet over het helderzien, het gaat erom of het van God komt

Heeft God de mens niet geschapen naar Zijn evenbeeld? Zo ja en helderzien is 'deel van het mens zijn' dan is het dus van God.

Terug naar “Archief”