Wanneer neem je verkering?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Elladan
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Elladan » 16 jun 2005 08:34

Aragorn schreef:
Love2 schreef:
Aragorn schreef:Naar wat ik begrepen heb waren ze al langere tijd vrienden en wilde zij wel verkering maar had hij daar nog moeite mee. Klopt dat?

Als dat het geval is vraag ik me af wat er nu uit is.

Vriendschap is waarschijnlijk ook over

Hm, zonde zeg.. ik zou eigenlijk toch wel proberen om de vriendschap te behouden. Het zou wel erg jammer zijn als je om zoiets een goede vriend verliest.

Je weet wat ze zeggen hè, Aragorn... "'tis better to have loved and lost then never to have loved at all"... maar ja.
"For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul."

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 jun 2005 18:07

Idd, dat is zeker waar. Maar ik weet niet of dat in deze context ook opgaat. Als het toch onbeantwoorde liefde was..

Marike..
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Marike.. » 18 jun 2005 15:08

heej allemaal..
Ik ben 14,,en mijn verkering is net uit.. :cry: een jongen van 21 vind mij leuk.. :roll: ik weet egt niej wat ik daarmee moet!!hij wil uit met me enzo..ik ken hem wel, hij is een neef van een goeie vriend en vriendin van mij, maar tog.. :(
Jacques..IK HOU VAN JE!! :)

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 18 jun 2005 15:11

Marike.. schreef:heej allemaal..
Ik ben 14,,en mijn verkering is net uit.. :cry: een jongen van 21 vind mij leuk.. :roll: ik weet egt niej wat ik daarmee moet!!hij wil uit met me enzo..ik ken hem wel, hij is een neef van een goeie vriend en vriendin van mij, maar tog.. :(

Heej, jammer dat je verkering net uit is. Ik zou maar oppassen met die jongen van 21.. zo'n groot leeftijdsverschil is opzich niet erg als je wat ouder bent maar nu is jullie verschil in ontwikkeling gewoon te groot. als die jongen een beetje nadenkt beseft hij dat ook. succes ermee

Marike..
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Marike.. » 18 jun 2005 16:26

tinos.. Tprobleem is dat hij niet helemaal goed is.. :| hij denk er wel over na,maar hij wil uit, me meenemen naar het strand en alles..ik heb dan zoiets van: laat maar!!en elke keer zegt hij kus me enzo..ik ben nog nooit met hem uitgweest, maar dat zegt hij aan de tel.. :? hij wacht om mijn jawoord, zegt hij!!

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 18 jun 2005 16:32

okeej, blijft staan dat het mij niet verstandig lijkt. maar je moet wel duidelijk aangeven wat je van hem vindt denk ik.. dus ja of nee. daar heeft hij dan recht op en het lost denk ik wel een hoop op. als ik je verhaal zo hoor ben je er ook niet echt blij mee?

Marike..
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Marike.. » 18 jun 2005 16:58

tinos.. ik ben er oowk niej blij mee!!mijn moeder vind dat ik hem niet zomaar een bons mag geven,omdat hij niet helemaal goed is.. :?

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 18 jun 2005 17:04

Marike.. schreef:tinos.. ik ben er oowk niej blij mee!!mijn moeder vind dat ik hem niet zomaar een bons mag geven,omdat hij niet helemaal goed is.. :?

neej das ook hard, dat snap ik.. maar hem aan het lijntje houden kan ook niet. daarom zou ik hem toch voorzichtig laten weten dat ie een hele leuke jongen is maar dat je er voorlopig niet aan toe bent ofzo.

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 18 jun 2005 19:22

Marike.. schreef:tinos.. ik ben er oowk niej blij mee!!mijn moeder vind dat ik hem niet zomaar een bons mag geven,omdat hij niet helemaal goed is.. :?

Gewoon duidelijk zeggen wat je wel of niet wilt, hij is het meest gebaat bij duidelijkheid. En hoe is hij niet goed? Verstandelijk of lichamelijk?

Marike..
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Marike.. » 18 jun 2005 19:32

Heej memmem.. hij heeft epilepsie. als hij een aanval krijgt, slaat hij alles om zich heen kort en klein. Hij belde net, en toen heb ik verteld dat het voorlopig niets zal worden tussen mij en hem, en toen begon hij aan de telefoon te huilen. DAt vond ik wel heel zielug. :cry: .hij is al 21..ik wist niet wat ik doen moest.. :( me vriendin zei dat het zo wel het beste was. een ander jongen vind mij al 5 jaar leuk,,die vroeg voor de derde keer verk, een paar uur nadat me verk met me ex :wink: uit was..hij heeft toen voor de derde keer nee gekregen.. :|

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 19 jun 2005 12:19

Wow Marike, jij bent geliefd zeg ;) Maar als je pas 14 bent, geniet dan maar gewoon nog van je vrijgezellige leven. En als een jongen echt goed bij je past en je gaat met elkaar om als vrienden, gebeurt het vanzelf wel dat je weer 's verkering krijgt. (als je snapt wat ik bedoel)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 jun 2005 12:39

Marike.. schreef:tinos.. Tprobleem is dat hij niet helemaal goed is.. :| hij denk er wel over na,maar hij wil uit, me meenemen naar het strand en alles..ik heb dan zoiets van: laat maar!!en elke keer zegt hij kus me enzo..ik ben nog nooit met hem uitgweest, maar dat zegt hij aan de tel.. :? hij wacht om mijn jawoord, zegt hij!!

Beetje dubieus als hij 21 is en jij 14.. :roll:

Elladan
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Elladan » 19 jun 2005 13:28

Aragorn schreef:
Marike.. schreef:tinos.. Tprobleem is dat hij niet helemaal goed is.. :| hij denk er wel over na,maar hij wil uit, me meenemen naar het strand en alles..ik heb dan zoiets van: laat maar!!en elke keer zegt hij kus me enzo..ik ben nog nooit met hem uitgweest, maar dat zegt hij aan de tel.. :? hij wacht om mijn jawoord, zegt hij!!

Beetje dubieus als hij 21 is en jij 14.. :roll:

Exactly wat ik dacht... bij mijn weten is het zelfs tegen de wet.
"For it was not into my ear you whispered, but into my heart. It was not my lips you kissed, but my soul."

Marike..
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Marike.. » 20 jun 2005 08:08

da is tege de wet jaah,,maar hij wil uit,,ik niet..tmag oowk niej van me ouders..ik hep tege hem gezegd dat het echt niets zou worden tussen ons en dat ik oowk nog niets wil..toen begon hij spontaan te huilen.. :cry: da was wel zielug..maar hij zegt dat hij van me houd,,terwijl hij me niet kent,,laat staan nog nooit gezien heeft!! :roll:..hij blijft wel bellen, en wacht"tot ik weer lust hep tot een vriendschap"zoals hij dat creeërt.. :wink:..

cheezo
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor cheezo » 20 jun 2005 08:12

Hmm, "blijven bellen" en "wachten", dat klopt niet echt met elkaar. Wel vervelend hoor. Toch lijkt het me gewoon het beste om te zeggen dat als je er geen zin in hebt, dat gewoon duidelijk te zeggen en dat je ook niet zo op zijn telefoontjes zit te wachten. Anders blijft het maar door gaan.

Terug naar “Archief”