Berichtdoor liesje » 01 mei 2003 14:36
misschien is het ook niet goed om hals over de kop verkering met elkaar te krijgen.....! ik denk dat het heel goed is om eerst elkaar goed te leren kennen. natuurlijk zeggen ze altijd je verkeringstijd is om met elkaar kennis te maken. maar wat heb je er aan als je na 3 maanden elkaar echt heb leren kennen en je komt tot de conclusie we passen niet bij elkaar als stel zijnde.. kijk dan kan je veel beter eerst 3 maanden goede vrienden zijn / worden en dan pas een relatie beginnen. de grootste basis is er dan al.. ik heb een vriendin die binnen drie weken tijd een jongen leerde kennen. eerste week 3 keer bellen. tweede week, za met elkaar uit (zoenen, knuffelen, enzz) derde week vrijdagavond kwam hij naar haar toe boem pats verkering!! en gelijk al het hele weekend bij haar blijven... kijk dan heb zo mn twijfels en angsten... ze is echt wel super verliefd hoor. en ze hebben nu drie weken geloof ik en ze zegt ik moet er niet aan denken om hem kwijt te raken.. misschien ben ik te voorzichtig geworden.. maar toch..