http://johanne.refoweb.nl/meetink1006/DSC06068%20(Custom).JPG
hijs beetje groot dus heb ik hem gelinkt

Moderator: Moderafo's

gave_meid schreef:ik heb hem gelijk veranderd...soorryy had niet door dattie daar ook zo gfroot zou zijn,....kan iemand hem kleiner maken? dan kank hem in mijn profiel zetten
muhahaha...tja...er zij nvan die associale gastuh in de familie
Johan81 schreef:gave_meid schreef:ik heb hem gelijk veranderd...soorryy had niet door dattie daar ook zo gfroot zou zijn,....kan iemand hem kleiner maken? dan kank hem in mijn profiel zetten
muhahaha...tja...er zij nvan die associale gastuh in de familie
ja dat kan wel, ik zal het ff regelen voor je

tinos schreef:Mariekje88 schreef:Johan81 schreef:gave_meid schreef:oww ik heb nog leuke fverhalen!!!! en daar waren alleen:
Henkie, lucky7,evelien, nonno,omega en ik bij

dat willen we uiteraard graag horen
Ze zijn ook echt lolz als je t mij vraagt
nu begin ik wel heel erg nieuwsgierig te worden

Johan81 schreef:gave_meid schreef:oww ik heb nog leuke fverhalen!!!! en daar waren alleen:
Henkie, lucky7,evelien, nonno,omega en ik bij

dat willen we uiteraard graag horen

... nou ja.. evelien lucky7 en nonno reden als brave hondjes achter ons aan
 ... nou ja.. evelien lucky7 en nonno reden als brave hondjes achter ons aan  en wij reden zelfs een paar keer fout... nou ja.. omega dus uitstappen en hun het hele verhaal vertellen
 en wij reden zelfs een paar keer fout... nou ja.. omega dus uitstappen en hun het hele verhaal vertellen  

dus wij echt crossen en wij stonden dus daar bij het huis van henkie en hun wisten niet meer waar wij waren... waar je links moest om er te komen gingen zij rechtdoor
 dus wij echt crossen en wij stonden dus daar bij het huis van henkie en hun wisten niet meer waar wij waren... waar je links moest om er te komen gingen zij rechtdoor  wij lagen helemaal udbbel
 wij lagen helemaal udbbel  

) HEET!!
 ) HEET!!

geen idee wat
 geen idee wat  dus ik een stuk afbreken, aan omega geven...hij vindt het lekker dus we ruilen met de kroketten..hehe had ik eindelijk een lekkere
 dus ik een stuk afbreken, aan omega geven...hij vindt het lekker dus we ruilen met de kroketten..hehe had ik eindelijk een lekkere  

wat ben ik toch een vreetzak
 wat ben ik toch een vreetzak  

en toen zei ik:
 en toen zei ik:

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten