Ik doe de helpdesk voor een ERP-pakket (Plan de CAMpagne)
Ik ben systeembeheerder daar maar moet ook af en toe helpdesk doen.
Moderator: Moderafo's


Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 77 gasten