Zoals velen die op deze stelling gereageerd hebben raakt het inderdaad wat. Toch..terugzient, denk je dan niet 'wat was ik stom'..En al je geloof je het op dat moment niet, er is altijd iemand die i.i.g íets om je geeft. Meestal zijn het ouders,naja,in mijn geval dan niet, maar iedereen is,aldanniet soms met een grote omweg, onmisbaar.
Toen ik daar op de brug stond..je ziet de zee 24 meter onder je razen..het regent..het is donker..ik was die middag nog bij het graf van m'n vader geweest..je wordt op school gepest,niemand begrijpt je, de enige zin in het leven is weed crack en lsd roken..wat moet je dan als puber?
En dat is het nou juist! De meeste mensen die overwegen zelfmoord te plegen tijdens het puber zijn. Hormonen vliegen alle kanten op,je voelt je uit je doen,je bent wat labieler..Als ik er in geloofde zou ik zeggen dat dat het werk van de duivel is. Eigenlijk ga ik nergens heen met deze post..zit eigenlijk een beetje hardop te denken. Goh wat zo'n thread allemaal los kan maken,niet normaal.