Moderator: Moderafo's
S-je schreef:Dippie schreef:Ik zoek nog vervoer vanaf Capelle aan den IJssel!!!!!!!!
Hey Dippie,
k Ga samen met meisje uit m'n kerk, maar ik heb ov en zij niet, dus wisten nog niet wat we deden met vervoer. Als we benzinekosten delen, is het misschien voordeliger om toch met auto te gaan... i don't know.
Es
beauty-girl schreef:S-je schreef:Dippie schreef:Ik zoek nog vervoer vanaf Capelle aan den IJssel!!!!!!!!
Hey Dippie,
k Ga samen met meisje uit m'n kerk, maar ik heb ov en zij niet, dus wisten nog niet wat we deden met vervoer. Als we benzinekosten delen, is het misschien voordeliger om toch met auto te gaan... i don't know.
Es
zou ik dan ook mee kunnen rijden?ik kom uit numansdorp, maar ik wil dan best naar capelle komen, ik wil ook wel helpen met de benzine kosten
!ben je nog voordeliger uit!
S-je schreef:beauty-girl schreef:S-je schreef:Dippie schreef:Ik zoek nog vervoer vanaf Capelle aan den IJssel!!!!!!!!
Hey Dippie,
Es
zou ik dan ook mee kunnen rijden?ik kom uit numansdorp, maar ik wil dan best naar capelle komen, ik wil ook wel helpen met de benzine kosten
!ben je nog voordeliger uit!
Ja, ik moet het nog bepraten met Daan, want zij zou moeten rijdenJullie horen het zo snel mogelijk! Vanavond zie ik haar en ga ik het ff vertellen/vragen/doen.
S-je schreef:Dippie schreef:Ik zoek nog vervoer vanaf Capelle aan den IJssel!!!!!!!!
Hey Dippie,
Es
Johanne schreef:Ik denk dat ik, en met mij nog wel een paar mensjes, vervoer zoek terug naar Dordt snachts. En dan het liefst van iemand die minstens tot t eind wil blijven (ghehe ja ik stel eisen)
*Gheheh eigenlijk best loos... ik zit tot snachts in Zeist om dan terug te gaan naar Dordt, om vervolgens sochtends vroeg de trein weer naar Arnhem te nemen voor de jongerendag, terwijl ik daar snachts al bijna ben... goooeeed dit was een loos verhaal dat niemand ook maar iets boeit*
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten