Berichtdoor Baltimore » 02 jun 2005 14:57
Beste Optimatus,
Dank voor je verwijzing naar de Europa site! Leuk dat je ook een stemhokje + stemcomputer hebt geplaatst.
Verder:
Ik kan me je antwoord en inzicht t.a.v. België goed begrijpen. Zelf woon ik nu 2 jaar ik Gent. Vergeet niet dat België één van de eerste landen was die al deel had aan het Verenigd Europa binnen de eerste 6 lidstaten.
België is niet alleen een hypocriet land t.a.v. dat wat met Rome of Washington heeft te maken. België heeft ook geen echte ziel (voor het volk). Stemmen is verplicht, omdat anders niemand het stemhokje zou betreden. Over het algemeen weet de gewone Belg nagenoeg niets van politiek en al helemaal niet waartoe hij zich moet richten. Hij heft er gewoon de tijd niet voor want hij of zij zijn werkezels in plaats van paarden. Een land dat verdeeld is in Federaties, kan geen eensluidend verbond aangaan met de politiek. En dat is ideaal voor dictatoren en religieuze monsters.
Verdeeld door de nationale politieke leiders, maar beheerst door een One Man Show vanuit Rome. De Romeinse Staat hersteld, maar dan in een Geestelijk doos van Pandora ( de ijzeren benen + de voeten van leem en ijzer zijn het beeld van het 2e Romeinse -Geestelijke Rijk, in het beeld van Nebukadnessar)
De politie is hier oppermachtig en wie hier werkt, vooral in de basisberoepen, de arbeiders is helemaal het haasje. Ondernemers willen nu ook nog de lonen drukken, omdat de concurentie vanuit Oost-Europa de meeste bedrijven hier de das om doet. En de lonen zijn al superlaag. Gemideld ligt hier het loon van een "arbeider" rond de € 8.89 bruto. Het ziekenkas systeem is typisch Amerikaans en als je geen werk hebt dan kun je het wel schudden. De belastingproblematiek doet velen huiveren voor al te veel en te grote aankopen. Er zijn hier, scherpafgebakenden groepen werkers:
arbeiders
bedienden
zelfstandigen
De laatste groep heeft het ook niet gemakkelijk. Zelfs iemand die gewoon een krantenwijk of folders rondbrengt is een "zelfstandige"en moet een "BTW nummer en registratienummer" bij een boekhouder aanvragen.
Ik heb zelf geprobeerd om een folderwijk te nemen, maar ik werd al direct met een belasting van € 55 per drie maanden geconfronteerd, zonder dat er gekeken werd naar hetinkomsten. Ik wilde dat eens ervaren. Waar het mij om gaat is dat je gelijk overal ingeschaald wordt Je zit gelijk in een wirwar van administratieve rompslomp en opgeslagen in "tig" bestanden.
En dat voor een paar simpel folders, die in Nederland gwoon door 13- of 14 jarigen worden rondgebracjht voor een zxakcentje (hier verboden tot aan 16 jaar). En dan de corruptie bij Interimbureaus. na de Interimperiode kans op vast! Ja, ja maar voordat het zover was, kwamen de op- en aanmerkingen maken.Zo kunnen ze je dus de zogenaamde "vaste job"mooi aan je neus voorbij laten gaan en een nieuw contract afsluiten met een andere werkzoekende. Heerlijk voor de subsidie ontvangst. Een ander fenomeen is roiddelen achter je rug om. Dat je je werk niet "volgens de wet"doet. Gewoon mensen die je aan het werk zien en je baas of bedrijf bellen.
Een kennis van mij is werkzaam aan de gemeente Gent. (Verplicht Rooms Katholiek zijn dus) deze man is schilder van beroep en moet dan bijvoorbeeld aan de gebouwen van de gemeente werken of scholen! Hij zegt:
Soms krijg ik een telefoontje van mijn boss; dat ik met een verkeerd kwastje sta te schilderen; dat ik verkeerd op de ladder sta; dat ik een potje caffe sta te drinken, dat ik sta te babbelen met iemand voor een minutje. Gewoon buurtbewoners of mensen die niets te doen hebben.
En zo heb ik dat ook mee gemaakt. En als je niet volgens het aangegeven protocol werkt dan heb je het ook gevreten. Eigen initiatief of een eigeninterepetatie van je (persoonlijkheid) in de werksfeer is uitgesloten. Ik werkte voor een grote citrusverwerker, voor een week.
Het werk, dat volgens een aangeplakt protocol moest worden uitgevoerd, en over 5 dagen uitgesmeerd was, had ik elke dag in 4 uurtjes rond.
En toe kwamen "de klachten". Nou ja, klachten! Waarom ik zo snel gereed was met mijn werk.
Ik nam de "verantwoordelijke"(ook zo'n woord) mee en liet haar mijn gedane werk zien. Nee, er was weinig op aan te merken (maar Chefs vinden hier altijd wel een flinke stok) maar ja maar ja! Als je volgens een prestatielijst werkt (altijd dus) is het ook onmogelijk om eerder af te schrijven". Dus als je volgens het contract van bijv 8-12 uur werkt en je bent gereed om 11.30 uur, dan moet je op de plaats blijven tot 12.00 uur.
Want je kunt ineens controle krijgen (aanwezig).
Van sommige mensen heb ik gehoord dat ze, in het geniep, op de werkplek worden gefotografeerd of dat hun auto wordt gefotografeerd, om later de mensen te confronteren met de plaats waar ze waren. (Ongeoorloofd ergens zijn, maar ja hoe toon je dat dan aan en wat is dat) Kijk, dat is de wet van Rome!
Want wettisch is gemakkelijk. Gecentraliseerd in Brussl kunnen weinig Belgen een kant op. De Heilige stad Brussel is de Heilige stad van het Verenigd Europa. De mensen weten niet waar het allemaal om gaat! Nee, zelfs de politici weten niet waar het uiteindelijk op uit draait. Natuurlijk niet. Ze maken eerst de burgerwetten voor het Vereintes Europa en, als dan de mensen uiteindelijk "een stem"hebben uitgebracht of niet, dan kan men rechtvaardigen om gewoon door te gaan. Uit het feit dat "men gewoon alles verder rectificeert" moet toch al aangeven dat dat hele gedoe met die referenda's flauwekul is. Het is gewoon lariekoek! Juist omdat men met die uitgebrachte stemmen niets doet. Een showproces van de bovenste plank, mensen een lekekr gevoel geven.
Kijk dat is nu de wet van Rome. Anderen halen eerst de kooltjes uit het vuur voor de Paus die meent dat hij de Plaatsvervanger is van Christus en zelfs zegt dat hij Christus is, verborgen onder een sluier van vlees. En daarom ben en blijf ik de mening toegedaan dat o.a. België het kleine licht is voor het Verenigde Europa, het Madurodam van de EU, waar politic en ander gespuis, de proefballonnetjes en politieke probeersels loslaten op het vee, dat hen ter beschikking staat. Hypocriet ja zeker maar er is geen beter voorbeeld als Satan als het gaat om hypocritisme. Je voordoen als God de Vader, maar er een andere misleidende wet op na houden en de wet van God ontkennen! Slaan met de wet, zoals hier in België. De wet als een bron van éénrichtingsverkeer, vanuit de achterkamertjes van het politieke Brussel! Gewoon doen wat de wet zegt, meer niet. Wat wij bedenken is goed voor het volk. een grotere vijand van Rome dan de (liberale eb vrije) democratie, waar het volk wil meepraten.
Een ander maar heel deprimerend voorbeeld.
Gent en omgeving tot aan Antwerpen staat bekent om zijn zeer vervuilde atmosfeer vanwegen de Idustriële activiteiten. Roetfilters op auto's of daadwerkelijke milieumaatregelen zijn hier aan dovemansoren gezegd. Hier rijden per dag zo'n 100.000 camions rond.
Wel men wil nu het Industriële park uitbreiden met nog zo'n 10.000 km2 industriegrond. Een deel behoort tot 't Zandeke' een kleine agglomeratie waar boeren hun zetel hebben. Wel aan, de grootgrondbezitters, de gemeenten, de ondernemers en proijectontwikkelaars hebben de boeren ongdragen zo snel mogelijk hun woonstee en landerijen te verlaten; voor 01 december 2005. Niemand weet waar deze mensen naar toe moeten, niemand helpt ze ook een miilimeter verder. Sommige agrariërs hebben getracht om een proces op gan te brengen; nu worden ze zelf vervolgd omdat ze geen gehoor geven aan de oproep en juridisch daarop worden aangesproken.
Men heeft een financieel aanbod van een bepaald bedrag gekregen als vergoeding. Maar dat blijkt een habbekrats te zijn, voor mensen die generaties lang het land hebben bebouwd en beploegd. Nu worden zij afgescheept, ausradiert. Niet wetende waartoe. Toevallig ken ik zo'n aardappellandbouwer, die zijn laatste oogst patatten voor € 3 per 25 kilo verkoopt! Daar sta je dan, in de kou omwille van het Vereintes Europa, de economisch reus, het Babylon van vandaag! Zonder inkomsten, zonder eengoedgerelde sociale regeling. Woonden we maar in Nederland, daar waar wél ene goede sociale regeling (blijkbaar) is. Ja, de jongens van Jan de Wit en Willem van Oranje hadden betere plannen met hun volk; sociaal en beripvol. Maar dat zal ook in Nederland, denk ik, snel veranderen in het Rijk van Rome!
Wat een verschil als ik kijk naar de open relatie tussen politici en volk, in Nederland en de angstig om zich heen kijkende zuiderbuur die maar hoopt dat niemand hem verraad of over hem of haar roddelt. Dat hij of zij niet plots buiten staat (ontslagen wordt) omdat hij niet volgens het protocol heeft gewerkt. dat hij ook niet op een zwarte lijst staat, omdat hij iets te melden heeft angaande de sociale omstandigheden of een bepaale onvrede binnen zijn werkkring. Ja, dit is nu ene typische prototype vn wat wiju allemaal straks binnen het Verenigt Europa zullen ervaren. Slavernij een democratie met een wettisch tintje, waarvan Rome nog het geestelijk plan moet openbaren.
En juist omdat er nog geen geestelijke wet en een geestelijk fundament aan de EU is toegevoegd, zijn de mensen argwanend. Toen in 1936 de Führer van het Gross Deutsches Reich aan zijn volk vroeg "Wollt Ihr den Totalen Krieg"zei meer dan 90% volmondig Ja!! terwijl er voor hen nog geen geest aan toegevoegd was. Nu, na het volmondig ja, werd het ongeestelijke aspect van d Regering in Berlijn duidelijk, en zo zal het met Europa precies zo gaan!
Maar ook zonder dat referendum oude stijl, zou de oorlog gewoonweg plaats hebben gevonden. En zo is het vandaag de dag nog steeds, ook al stemen wij voor of tegen en zijn wij het volledig oneens met Rome of Brussel; alles gaat gewoon door. Bijbelse woorden en het Dienstwerk van Jezus gaan exact volgens de profetie die zij dragen. En straks beste Optimatus zijn we gevangen in het zelfde democratische netwerk van protocollen en wettische uitvoering van dode letters, als de mensen in België en die van het Romeine Rijk (burger). Verdeel en Heers! En mooier voorbeeld er van heb ik nog nooit ondervonden, dan sinds ik hier in het Zuiden woon. Gelukkig ben ik niet afhankelijk van de Staat noch van enig ander Instituut, maar ik beklaag de mensen die, net als in 1936 onwetend volmondig JA zeggen tegen Europa.
Terecht dat Jezus dan ook oproept om uit te gaan:
Gaat uit van Haar, opdat gij geen deel hebt aan haar plagen!
De ongeestelijke Hoer, die op grond van economisch wettische gronden een volk knecht en dwingt om haar Merkteken te dragen, tot de eer an haar Koning die meent dat hij Christus is, en de Overste, de Draak van deze wereld die zich boven God de Vader wil uittoornen! Profetie is gekend uit te komen, en aan te tonen dat wij snel moeten handelen, waakzaam moeten zijn en een relatie moeten (leren) aangaan met een ander Rijk, ver weg van dit ontaarde land, de stad die het Grote Babylon heet!
Gevallen gevallen is het grote Babylon
Groet
Laatst gewijzigd door Baltimore op 02 jun 2005 16:25, 4 keer totaal gewijzigd.