Als ik MOCHT stemmen, stemde ik tegen. Nederland moet Nederland blijven.
Ik zag vandaag een poster hangen opt station van de Partij van de Dieren. Daar stond op dat als je JA stemde je ook JA zei tegen gedwongen ganzenvoeding(ofzo), rodeo enz..
Moderator: Moderafo's
Baltimore schreef:Hallo vrienden,
<KNIP>
God heeft de Staten gescheiden! De mens probeert de staten te binden! Jezus leert dat alleen Zijn Koninkrijk de mensne zal kunnen verenigen! e mens doet weer wat hij wil. De Europese eenheid is dezelfde als van alle dictatoren van voor onze tijd. Het Beeld van Nebukadnessar laat ons datzien. Er komt een einde aan die wereldstaat! Onnodig om te zeggen dat het als een waarlijk Christus, onzinnig en onnodig is om te stemmen voor een Verenigd Europa. Feitelijk laat het ons zien waar onze werkelijke interesse ligt maar, veel erger, aar onze geest is op afgestemd. Aanbidding van Rome!
<KNIP>
cire schreef:Baltimore schreef:Hallo vrienden,
<KNIP>
God heeft de Staten gescheiden! De mens probeert de staten te binden! Jezus leert dat alleen Zijn Koninkrijk de mensne zal kunnen verenigen! e mens doet weer wat hij wil. De Europese eenheid is dezelfde als van alle dictatoren van voor onze tijd. Het Beeld van Nebukadnessar laat ons datzien. Er komt een einde aan die wereldstaat! Onnodig om te zeggen dat het als een waarlijk Christus, onzinnig en onnodig is om te stemmen voor een Verenigd Europa. Feitelijk laat het ons zien waar onze werkelijke interesse ligt maar, veel erger, aar onze geest is op afgestemd. Aanbidding van Rome!
<KNIP>
Als het Rijk van Nebukadnezar al te groot was, wat doet Baltimore dan in de Verenigde Staten?
Jaja, dus alle staten die groter zijn dan Nederland en Belgie zijn fout??![]()
De 'staten' van Nederland zijn ooit ook eens samengevoegd. Waarom zou dat met de staten van Europa niet kunnen?
Ik ben trouwens niet voor de grondwet, maar ik houd niet van warrige complottheorien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten