naomi schreef:Het is Gods verlangen dat Zijn Kerk 1 is en jij laat dat verlangen links liggen met het excuus: in de Hemel zal het goed zijn?
We zullen te herkennen zijn aan de onderlinge liefde staat er toch in de bijbel? Wil je niet gaan voor die eenheid en onderlinge liefde?
Ik geloof dat we als christenen 1 kunnen zijn, als we leren in liefde met elkaar om te gaan!
Ja moet je luisteren, ik ben het met die hele leer van die mensen niet eens. En ik denk dat dat andersom ook geldt. Ik wil dus niet één zijn met mensen die volgens mij een totaal verkeerde leer aanhangen. Integendeel, ik moet mij daar op Bijbelse gronden zelfs van afscheiden. Het is mijn overtuiging dat het een grote misleidende dwaalleer is die velen een rad voor ogen draait en waardoor velen met een ingebeelde hemel regelrecht de hel in zullen vallen. Misschien zelfs met een opwekkingslied op de lippen. Ik kan en mag dus absoluut niet met die mensen samengaan. Dat wil niet zeggen dat ik als mensen niet van ze hou. Natuurlijk wel, en ik waarschuw ze toch ook hier?