vooral niet testen of uitdagen zeg maar.. mee leren leven en weinig aandacht aan proberen schenken..Mijn dochter is ook heldervoelend en helderziend. Ze is er niet blij mee en wil er geen aandacht aan schenken.
Moderator: Moderafo's
Raido schreef:vooral niet testen of uitdagen zeg maar.. mee leren leven en weinig aandacht aan proberen schenken..Mijn dochter is ook heldervoelend en helderziend. Ze is er niet blij mee en wil er geen aandacht aan schenken.
Mariamagdalena schreef:Riska schreef:Ik schreef, dat mijn oma 'bezoek' kreeg van haar man, mijn opa dus.
Ik schreef óók, dat zij een zeer, zeer gelovige vrouw was, die helemaal niets van het paranormale en occulte moest hebben en dat inderdaad 'duivelswerk' noemde.
Zij was niet fout - het overkwam haar...
Dat is heel wat anders dan overledenen proberen op te roepen.
Maar ik reageerde niet daarop, ik reageerde op Yvonne, het lijkt net alsof ze geiinteresserd is in die dingen, en ik wil haar alleen maar waarschuwen en behoeden, uit naasteliefde.
Riska schreef:Raido schreef:vooral niet testen of uitdagen zeg maar.. mee leren leven en weinig aandacht aan proberen schenken..Mijn dochter is ook heldervoelend en helderziend. Ze is er niet blij mee en wil er geen aandacht aan schenken.
Dat zei ik toch? Ze is er eerder bang van dan dat ze het fijn vind. Ze is er echt zeer wars van en zal er beslist niets mee doen. (ze is 24, dus weet ze inmiddels wel hoe ermee om te gaan...)
joepie schreef:Als het niet echt de geesten van doden zijn, dan zou de Bijbel er niet zo vaak tegen waarschuwen dat het niet mag.
Dus ik geloof ook echt wel dat het de geesten van doden zijn.
DesertRose schreef:das waar. maar dan gaat het geloof ik om het geest-gedeelte van jezelf. en niet om geesten om je heen, ofwel andere geesten waar je contact mee kan hebben.
DesertRose schreef:weetje wat je eens zou kunnen proberen Yvonne? vragen aan de geest of hij samen met je een stukje uit de Bijbel wil lezen. En dan iets over het werk van de Jesus, of de uitwerping van geesten o.i.d
Als het een goede geest is heeft hij er denkik geen probleem mee.
Of je zingt een psalm als de geest er is. dan kan je zien of hij daar tegen kan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten