Vraag ik me af.
Tenzij je gelooft dat bij het grote feestmaal in de hemel ook een poos moet wachten tot alle vaste gaten zitten. En dan maar hopen dat er nog plaats is.
Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Vraag ik me af.
Tenzij je gelooft dat bij het grote feestmaal in de hemel ook een poos moet wachten tot alle vaste gaten zitten. En dan maar hopen dat er nog plaats is.
Marnix schreef:Klopt... en als er niet evenveel plaatsen zijn als bezoekers, dan kun je als christen altijd nog op de grond gaan zitten. Hoewel dat weinig voor zal komen hoor. Jezus zegt dat we de een uitnemender moeten achten dan onszelf dus als we een beetje ballen hebben laten we die wachtende gasten gewoon de kerk ingaan en gaan we zelf in de hal blijven wachten voor het brandende lampje.
Boekenlezer schreef:Pieter schreef:...stond het parkeerterrein reeds mudvol,...
Je hoort ook op de fiets te gaan naar de kerk! De kerk is toch niet 30 km verderop of zo?
Optimatus schreef:Boekenlezer schreef:Pieter schreef:...stond het parkeerterrein reeds mudvol,...
Je hoort ook op de fiets te gaan naar de kerk! De kerk is toch niet 30 km verderop of zo?
Nou, ik speel nog wel eens orgel in Culemborg of Den Haag en beide plaatsen zijn toch echt bijna een uur rijden van mijn woonplaats.
essieee schreef:Optimatus schreef:Boekenlezer schreef:Pieter schreef:...stond het parkeerterrein reeds mudvol,...
Nou, ik speel nog wel eens orgel in Culemborg of Den Haag en beide plaatsen zijn toch echt bijna een uur rijden van mijn woonplaats.
Dan rij je een hoop kerken voorbij...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten