Moderator: Moderafo's
Collateral schreef:Hendrik schreef:Kurtyo wie is hier nu kortzichtig? Ik ken geen menensen die blowen,of ik weet t niet van ze. En ja mijn voorlichting komt uit christelijke hoek en dat is nog altijd de beste.
Idd kurtyo, denk bijvoorbeeld maar aan de voorlichting over muziek van Johan Vreugdenhil. De christelijke hoek is hoe dan ook de beste.![]()
Ik onderschrijf de post van Floefloe.
hetsgaapje schreef:Dat zeiden ze nou ook bij prostitutie. Als dat legaal zou worden dan zou alles veel beter in de hand zijn te houden. Maar het tegenovergestelde gebeurde: vrouwenhandel kwam vaker voor, en vrouwen in de íllegale tak' zijn nog slechter te bereiken voor hulpverlening. Ook heeft de politie er veel minder zicht op
Aragorn schreef:Je moet nog een beetje werken aan je engelse spelling, maar hoor ik je nu pleiten voor een verbod op nicotine en alcohol?
ErikV schreef:Aragorn schreef:Floefloe schreef:Op zich ben ik er wel naar geintreseerd hoe je dat verschil zou uitleggen ...
Oke oke, ik ga wel weer...![]()
Het gaat er natuurlijk niet zozeer om dat er geen illegale daden meer gepleegd worden door het roken dan wel dealen van softdrugs, maar om het hele criminele circuit dat erbijhoort van handel, uitbuiting, maffia en dus ook moord, fraude, etc etc.
Dus net zoiets als: Het gaat er natuurlijk niet zozeer om dat er geen illegale daden meer gepleegd worden door het vermoorden van mensen, maar om het hele criminele circuit dat erbijhoort van huurmoordenaars en mensen die via officiële instellingen meewerken aan dit soort zaken.
joepie schreef:Dan kies ik voor alles verbieden![]()
aardmannetje schreef:verbiedt de (soft)drugs en de vraag neemt af denken sommige radicalen, een prima stimulans om te testen hoever mensen gaan om toch hun behoefte te vervullen.
The Intolerant Truth schreef:Of pleiten voor een legalisering van drugs.
Maar eigelijk alle twee niet.
Mijn reden is alleen dat het wat inconsequent op me over komt dat men het één zo graag willen verbieden en het ander niet.
kurtyo schreef:Ps: gaat de blowmeeting nog door?
joepie schreef:Dan kies ik voor alles verbieden
Aragorn schreef:
Ik denk dat ik gewoon kies voor het verbieden van mensen als joepie, dat lost alle problemen in 1x op.
The Intolerant Truth schreef:Gevaarlijke eigenschappen: Weed alleen al is 5x kankerverwekkender dan tabak. Hasj gaat daar zelfs over heen. Het spul remt je leerprestaties
Mariamagdalena schreef:The Intolerant Truth schreef:Gevaarlijke eigenschappen: Weed alleen al is 5x kankerverwekkender dan tabak. Hasj gaat daar zelfs over heen. Het spul remt je leerprestaties
Helemaal onwaar.
Juist op het Gymnasium zitten veel blowers.
Ik ken ook zat mensen die veel blowden en met succes de HBS of het gymnasium hebben afgemaakt. Mijn eigen broer bijvoorbeeld.
Dus waar je dat vandaan haalt??????
En het is ook niet waar dat je er sneller kanker van krijgt.
Bovendien gebruiken de meeste oudere mensen hash in de thee en maken ze thee van wheed.
Ik snap niet waar je deze "wijsheid" vandaan hebt.
Marnix schreef:Tja, en er zijn ook genoeg onderzoeken geweest dat af en toe een jointje (met de nadruk op af en toe) helemaal niet zo ongezond is.
Er zijn ook onderzoeken waaruit blijkt dat regelmatig drinken gezond is maar ook onderzoeken dat dit niet gezond zou zijn.
Dus, wijzen naar een onderzoek zegt ook niks.
Wist je dat je van kunstmatige zoetstoffen (die dingen die je in je thee doet als je niet teveel suiker mag/wil) ook kankerverwekkend zijn? Afschaffen dan maar?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten