Marnix schreef:Ik 19, zei 16. Ik zat in de midlifecrisis en was toe aan een jonge vrouw
Bij mij: ik was 16, zij 17 (ik ben, blijkbaar itt Marnix , nog nooit verliefd geworden op jongere vrouwen) Toch nog ruim 2,5 jaar uitgehouden ook en best serieus dus.
Ik was 16 toen ik m'n eerste zoen kreeg en ik dacht dat ik laat was... Hij was 15 en heel lief Na drie maanden heb ik het uitgemaakt, omdat hij geen christen was en ik zag er geen toekomst in. Maar het was wel heel leuk.
Hmm...toen ik net een week 13 was, kreeg ik verkering met een jongen van 13. 9 maanden lang. We gaven elkaar wel kussies enzo, en liepen hand in hand, maargoed, twas meer voor de show
Toen ik 17 was kreeg ik verkering met een jongen van 19. Dat was de eerste echte serieuze relatie en duurde 11 maanden.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
Ik ben nu 18 en m'n vriendin wordt volgende week 20.
We hebben sinds gisteren maar we kennen elkaar nu een half jaar en hebben in die tijd al veel meegemaakt. (zorg voor een depressieve vriendin).
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything