Moderator: Moderafo's
joepie schreef:Spons schreef:ach een pil hoeft niet alleen gebruikt te worden voor het voorkomen van een zwangerschap hoor. Er bestaat ook nog zoiets als regulatie van de menustruatie !
Daar heb je ook andere "pillen"voor. Zoals b.v de cyclocur.
essieee schreef:joepie schreef:Spons schreef:ach een pil hoeft niet alleen gebruikt te worden voor het voorkomen van een zwangerschap hoor. Er bestaat ook nog zoiets als regulatie van de menustruatie !
Daar heb je ook andere "pillen"voor. Zoals b.v de cyclocur.
Tsja dat moet je net weten...
Ik wam een aantal jaren terug bij de dokter voor acne en een ontregelde cyclus en die schreef me de diane 35 voor...dus ik slik een voorbehoedsmiddel ja!
joepie schreef:essieee schreef:Gelukkig voel ik me niet door je aangesproken. Heb voor acne alles geprobeerd, dit was mijn laatste redmiddel en.....het werkt !
God, dank u U dat deze mogelijkheid er is!
Was ook niet tegen jou persoonlijk gericht.
En voor acne geven ze eigenlijk meestal Diana.
essieee schreef:joepie schreef:essieee schreef:Gelukkig voel ik me niet door je aangesproken. Heb voor acne alles geprobeerd, dit was mijn laatste redmiddel en.....het werkt !
Klopt..enne diana 35=de pil![]()
joepie schreef:essieee schreef:joepie schreef:essieee schreef:Gelukkig voel ik me niet door je aangesproken. Heb voor acne alles geprobeerd, dit was mijn laatste redmiddel en.....het werkt !
Sjonge, dat is voor het eerst dat ik het hoor![]()
essieee schreef:joepie schreef:essieee schreef:joepie schreef:essieee schreef:Gelukkig voel ik me niet door je aangesproken. Heb voor acne alles geprobeerd, dit was mijn laatste redmiddel en.....het werkt !
Sjonge, dat is voor het eerst dat ik het hoor![]()
Nog een voordeel... het is zelfs een anticonceptie middel
essieee schreef:Nog een voordeel... het is zelfs een anticonceptie middel
bloempie20 schreef:essieee schreef:Nog een voordeel... het is zelfs een anticonceptie middel
Diane35 valt idd onder anticonceptiemiddelen, maar het is één van de lichtste pillen die er is. Het werkt dus niet bij iedereen als anticonceptiemiddel. Drie meiden die ik ken, moeten naast deze pil nog een voorbehoedsmiddel gebruiken als ze niet zwanger willen worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten