Ik heb een aardige sliert aan zwagers en schoonzussen en met allemaal zit het wel snor.
Behalve de man van mn oudste zus. Alhoewel de beste jongen nu 28 jaar is (en nu zo'n 4 jaar met mn zus is getrouwd), gedraagt ie zich als een klein kind. ALLES wil ie weten, van wat ik per uur verdien op mn stage tot alle ins en outs van mn relatie (uiteraard gaat hem dat niets aan, maar alleen het feit dat ie het wil weten vind ik al irritant genoeg). Wat ook zo irri is: als je iets leuks hebt gekocht of zo, ik noem maar wat, dan heeft hij altijd iets wat dan
net iets leuker of beter of mooier is. VRESELIJK!
Kijk je moet allemaal wennen aan elkaar, maar na vier jaar huwelijk met mn zus (1 kind en 1 in aantocht, hoogste tijd voor hem om es volwassen te worden vind ik, maar daar schijnt hij erge moeite mee te hebben) kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dan dat we elkaar totaal niet liggen.
Niet mijn zaak want ik ben niet met hem getrouwd (gelukkig niet, ik krijg het koud bij het idee alleen al) maar verjaardagen e.d. zijn gewoon niet gezellig meer omdat HIJ aan het woord moet en HIJ heeft altijd zgn. leuke verhalen c.q. grappen en het draait allemaal maar om HEM. (Niet dat wij daar in trappen, maar het is heel vervelend als hij door alle verhalen en gesprekken heen gaat zitten blaten omdat HIJ dan zonodig even iets wil vertellen.)
Echt zo'n haantje de voorste dus. Als je er iemand voor weet...?