Moderator: Moderafo's
Johanne schreef:paprikameisje2 schreef:bloempie20 schreef:Je weet niet eens zeker of je over hetzelfde dieet praat...![]()
En het is wel heel belangrijk dat je het dieet goed volgt.
Ik zie zelf van dichtbij bij meerdere mensen dat het wel werkt.
ik weet et ook niet helemaal prefcies, maar dat vertelde mij. Nu werkt h et volgens mij ook allemaal nog per mens verschillend. Denk ik, iedereen heeft weer een andere spijsvertering.
Ik ben er nog steeds van overtuigd, dat wanneer mensen willen afvallen, eerst hun eigen eten aan moeten passen. Geen tussendoortjes, geen chips, bruin brood, geen frisdrank maar water... etc etc. Als dat allemaal geen vruchten afwerpt zou ik naar een dieetiste gaan.
En als een dietiste nu ook niet helemaal werkt..? Zelfs bij zo iemand ben k al meerdere malen geweestNu doe ik het op mn eigen manier en ik hoop dat die effectief gaat blijken te zijn...
Mariekje88 schreef:moet te doen zijn? het lijkt mij vreselijk dieetk lust al bijna niets ervan.. pff..
maarr succes Andre en andere mensen die t gaan volgen!!
André schreef:Mariekje88 schreef:moet te doen zijn? het lijkt mij vreselijk dieetk lust al bijna niets ervan.. pff..
maarr succes Andre en andere mensen die t gaan volgen!!
*Heeft zojuist voor de eerste 4 dagen ingeslagen*
Zal morgen het startschot geven, to be continued....
@Mariekje88, Lust er nix vanLOL, daar gaat het niet om joh.
bloempie20 schreef:haha, waar wacht je dan nog op?![]()
Mariekje88 schreef:bloempie20 schreef:haha, waar wacht je dan nog op?![]()
Je hebt het toch niet tegen mij?:mrgreen: heheh
Naa.. ik vind mn eten wel zo lekker, en t is zo ondankbaar tegenover mn ma he, dus als je het niet al te erg vind sla ik dit maar over
Heb trouwens net een heel ingenieus (dat schrijf je vast niet zo..) plan bedacht, dat me beter vol te houden lijkt
linde schreef:Mariekje88 schreef:bloempie20 schreef:haha, waar wacht je dan nog op?![]()
Je hebt het toch niet tegen mij?:mrgreen: heheh
Naa.. ik vind mn eten wel zo lekker, en t is zo ondankbaar tegenover mn ma he, dus als je het niet al te erg vind sla ik dit maar over
Heb trouwens net een heel ingenieus (dat schrijf je vast niet zo..) plan bedacht, dat me beter vol te houden lijkt
zo schrijf je dat welmaar vertel....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten