bloempie20 schreef:Het lijkt me dat je op een gegeven moment toch niet meer verder kunt afvallen als je lichaam een gezond gewicht heeft...
Wel eens van anorexia gehoord?

Moderator: Moderafo's
S-je schreef:Mm... k zal toch maar's op de weegschaal gaan staan vanavond. Volgens mij val ik echt helemaal niks af van dat dieet![]()
Nou ja, boeit niet. k Ben ondertussen wel wat gezonder aant leven enzo
Johanne schreef:Ik heb me er bijna helemaal aan gehouden de afgelopen dagenHeb alleen nog niet gewogen, ik vermoed dat er rond de 4 kg af is...
Vanaf nu ga ik me er half aan houden.. ik ga wat dingen vervangen en sommige dingen veranderen enzo.. ik wil dit namelijk nog minstens een aantal maanden vol gaan houden en dan is ietwat afwisseling toch wel fijn
En zometeen weer fitnessen
Jannoek schreef:jij bent toch ook heel dun?
ik heb afgelopen week niet goed mn best gedaan... ben een emotieeteren dr is wat voorgevallen waardoor ik me er dus niet goed aan heb gehouden
ben weer fanatiek bezig overigens:D
Johanne schreef:Ik heb me er bijna helemaal aan gehouden de afgelopen dagenHeb alleen nog niet gewogen, ik vermoed dat er rond de 4 kg af is...
Vanaf nu ga ik me er half aan houden.. ik ga wat dingen vervangen en sommige dingen veranderen enzo.. ik wil dit namelijk nog minstens een aantal maanden vol gaan houden en dan is ietwat afwisseling toch wel fijn
En zometeen weer fitnessen
Marnix schreef:Woei!
En S-je, maak je over dat afvallen idd maar geen zorgenJe ziet er prima uit hoor
(of hoort dit thuis in het "flirten-topic"?)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten