redactie is erg traag met reageren.. maarr k heb via via het emailadres gekregen van t hoofd zo'n beetje (proberen kan altijd

Moderator: Moderafo's
Michel schreef:Idd.. het lijkt erop dat we nu staan waar we 'horen'...?
Mariekje88 schreef:heeft er iemand nog vrienden of familie die wel mee wil doen?
Zeg een vraagje he.. het is toch zeker dat de keys alleen worden geteld? Niet wat je typt toch? Of heb ik het nu beetje fout?
The_hacker91 schreef:ahuibers schreef:Is Zeckie weg trouwens?
Hij staat er nergens meer tussen.
Vreemd...
Hij staat nog wel op united-christians (kan komen doordat die nog niet ge-update is)
Op Whatpulse staat hij niet meer in het team en met de search functie is hij ook niet te vinden.
PeterD schreef:Mariekje88 schreef:heeft er iemand nog vrienden of familie die wel mee wil doen?
Zeg een vraagje he.. het is toch zeker dat de keys alleen worden geteld? Niet wat je typt toch? Of heb ik het nu beetje fout?
Alleen de aanslagen worden geteld ja, niet wat je typt. Als je wilt dat ook geteld wordt hoevaal jij een bepaald knopje indrukt, moet je dat apart aanzetten.
En daar kan je dan deze weer mee maken:
The_hacker91 schreef:ahuibers schreef:Is Zeckie weg trouwens?
Hij staat er nergens meer tussen.
Vreemd...
Hij staat nog wel op united-christians (kan komen doordat die nog niet ge-update is)
Op Whatpulse staat hij niet meer in het team en met de search functie is hij ook niet te vinden.
Chip! schreef:En dag met die 1.5 miljoen keys
Ik dacht: Laat ik eens ff een xp - no activation tooltje uitproberen, maar helaas, de programmeur van dat misselijke tooltje had waarschijnlijk bijbedoelingen. Hele NTFS file table beschadigd, 30% van de bestanden niet meer terug te krijgen, 1x gokken welk bestandje daar tussen zat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten