Lalage schreef:Zou kunnen. Het lijkt mij in ons geval echter zeer onwaarschijnlijk
Kan kennen.

Moderator: Moderafo's
chickie schreef:Wij schrijven onze eigen trouwbeloften, vond het namelijk ook een beetje vreemd als hij zou gaan zeggen van: ik beloof hier voor God etc.. Vind het verder niet verkeerd als er een zegen over ons huwelijk uitgesproken wordt.
chickie schreef:Wij schrijven onze eigen trouwbeloften, vond het namelijk ook een beetje vreemd als hij zou gaan zeggen van: ik beloof hier voor God etc.. Vind het verder niet verkeerd als er een zegen over ons huwelijk uitgesproken wordt.
kurtyo schreef:Knap. Dat je binnen het bekrompen, gesloten en moeilijke christelijke wereldje dit hebt doorgedrukt. Respect!
Ik kan er nog steeds zeer slecht tegen dat mensen geen respect voor elkaar kunnen opbrengen. Gedurende deze (en vele andere) discussie(s) zie je dat weer terug.
parsifal schreef:vergelijk:kurtyo schreef:Knap. Dat je binnen het bekrompen, gesloten en moeilijke christelijke wereldje dit hebt doorgedrukt. Respect!
en:Ik kan er nog steeds zeer slecht tegen dat mensen geen respect voor elkaar kunnen opbrengen. Gedurende deze (en vele andere) discussie(s) zie je dat weer terug.
Sorry hoor, maar als dit het niveau is, houd dan je mond. [/b]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten