Raido schreef:Maar is het niet een klein beetje zo? Ik doe wat ik wil, en zoek daar wel een tekst bijja ik ken me zelf.
Ja ik herken het bij mezelf....om iets voor mezelf goed te praten......(Fout essieee)!
Moderator: Moderafo's
4 Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, [van] [hetgeen] boven in den hemel is, noch [van] [hetgeen] onder op de aarde is, noch [van] [hetgeen] in de wateren onder de aarde is.
5 Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen; want Ik, de HEERE uw God, ben een ijverig God, Die de misdaad der vaderen bezoek aan de kinderen, aan het derde, en aan het vierde [lid] dergenen, die Mij haten;
Altijd he... volgens mij willen ze het niet goed lezen en snappen
Tja als je ergens tegen bent lezen mensen vaak al snel wat ze willen lezen om gelijk te krijgen.
Aragorn schreef:kurtyo schreef:The Passion is een crap-film, maar zeker niet anti-christelijk o.i.d.
Maar goed, verder is de bios van Satan.
![]()
Dit heeft inderdaad te maken met dienen en aanbidden !
Waar komt het niet mogen afbeelden vandaan dan? Heeft dat meer te maken met de heiligheid denk ik...(zijn al disccussies zat over geweest)
essieee schreef:Pfff ik ben weer de ***.....
Okay mijn uitleg !
Ik zal ff citeren uit de bijbel:4 Gij zult u geen gesneden beeld, noch enige gelijkenis maken, [van] [hetgeen] boven in den hemel is, noch [van] [hetgeen] onder op de aarde is, noch [van] [hetgeen] in de wateren onder de aarde is.
Dit gaat dan toch over wat je niet mag afbeelden?? Lastig want dan zou je idd niets mogen afbeelden....5 Gij zult u voor die niet buigen, noch hen dienen; want Ik, de HEERE uw God, ben een ijverig God, Die de misdaad der vaderen bezoek aan de kinderen, aan het derde, en aan het vierde [lid] dergenen, die Mij haten;
Dit heeft inderdaad te maken met dienen en aanbidden !
Waar komt het niet mogen afbeelden vandaan dan? Heeft dat meer te maken met de heiligheid denk ik...(zijn al disccussies zat over geweest)
Marnix schreef:Aragorn schreef:kurtyo schreef:The Passion is een crap-film, maar zeker niet anti-christelijk o.i.d.
![]()
Ehm... ben ik niet es samen met jou in de bios geweest? Dan ben je zeker na die tijd pas bekeerd;)
Aragorn schreef:Marnix schreef:Aragorn schreef:kurtyo schreef:The Passion is een crap-film, maar zeker niet anti-christelijk o.i.d.
![]()
Ehm... ben ik niet es samen met jou in de bios geweest? Dan ben je zeker na die tijd pas bekeerd;)
Nee Marnix, ik denk dat de satan je nu waanbeelden voorhoudt..![]()
Ietsje meer ontopic: die discussie over het 2e gebod is idd al te vaak gevoerd hier, als men de moeite genomen heeft het goed te lezen en te begrijpen doe ik ook weer mee.
jas schreef:André schreef:Waarom schreeuw je zo, ik ben niet blind.
Was ook niet voor jou bestemd maar voor Essieee.
Maar ok, het had wat minder gekund.
Optimatus schreef:Ga je mee naar The Ring, Jas?
essieee schreef:jas schreef:André schreef:Waarom schreeuw je zo, ik ben niet blind.
Boeie essie kan een hoop hebben.
Als ik heel eerlijk ben heb ik door dit nu persoonlijk te bestuderen een wat veranderde visie gekregen. Ik denk idd dat ik het altijd anders gezien heb, ben er ook met deze manier mee opgevoed. Ik ga er nog ff over brainstormen...
Ondanks jullie onbegrip...toch bedankt!
Marnix schreef:essieee schreef:jas schreef:André schreef:Waarom schreeuw je zo, ik ben niet blind.
Boeie essie kan een hoop hebben.
Als ik heel eerlijk ben heb ik door dit nu persoonlijk te bestuderen een wat veranderde visie gekregen. Ik denk idd dat ik het altijd anders gezien heb, ben er ook met deze manier mee opgevoed. Ik ga er nog ff over brainstormen...
Ondanks jullie onbegrip...toch bedankt!
Succes met brainstormen!!!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten