Houden van een vrouw, hoe moet dat?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

joris

Berichtdoor joris » 07 apr 2005 20:03

@mic schreef:
Aragorn schreef:
joepie schreef:Maar om nu maar zo, een meisje uit te proberen of het misschien wel wat is, vind ik toch wel te ver gaan. Er moet toch wel een verliefdheid aanwezig zijn bij beide. Dat is denk ik wel een vereiste.

Inderdaad, dat minimaal. En daarmee kun je nog vaak zat bedrogen uitkomen.
Als je al heel langvrienden bent kan volgens mij er een gelijk een soort houden van komen, en de verliefdheid pas later (als je verkering hebt)
:-)

ja ik hield eerst van mijn vriendin en toen we verkering hadden werd ik plotsklaps ineens keiverliefd en ik vond haar mooi en knap en ik wilde haar gelijk wel opvreten!
Al het nadenken over 'ja wel! of nee niet!' hoefde niet meer en toen kon ik gaan voelen.
Eng om je te binden? ja vond ik eerst ook. maar op gegeven moment gaat het vanzelf. daarom moet je ook niet op zoek gaan naar een relatie, maar er op vertrouwen dat God een vrouw/;man voor je uitzoekt. En dan hoef je enkel te bidden of je die man/vrouw magtegenkomen.

Mondriaan
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mondriaan » 07 apr 2005 20:57

joris schreef:
@mic schreef:
Aragorn schreef:
joepie schreef:Maar om nu maar zo, een meisje uit te proberen of het misschien wel wat is, vind ik toch wel te ver gaan. Er moet toch wel een verliefdheid aanwezig zijn bij beide. Dat is denk ik wel een vereiste.

Inderdaad, dat minimaal. En daarmee kun je nog vaak zat bedrogen uitkomen.
Als je al heel langvrienden bent kan volgens mij er een gelijk een soort houden van komen, en de verliefdheid pas later (als je verkering hebt)
:-)

ja ik hield eerst van mijn vriendin en toen we verkering hadden werd ik plotsklaps ineens keiverliefd en ik vond haar mooi en knap en ik wilde haar gelijk wel opvreten!
Al het nadenken over 'ja wel! of nee niet!' hoefde niet meer en toen kon ik gaan voelen.
Eng om je te binden? ja vond ik eerst ook. maar op gegeven moment gaat het vanzelf. daarom moet je ook niet op zoek gaan naar een relatie, maar er op vertrouwen dat God een vrouw/;man voor je uitzoekt. En dan hoef je enkel te bidden of je die man/vrouw magtegenkomen.

volgerns mij wordt je eerst verliefd :8> en gaat dat over in/tot liefde :8> :wink:

verder ben ik het wel eens dat je een als door een vonk aangestoken niet meer te stuiten ben.... en als dat misloopt voelje je *)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 apr 2005 21:09

Mondriaan schreef:volgerns mij wordt je eerst verliefd :8> en gaat dat over in/tot liefde :8> :wink:

Volgens mij zijn alle volgordes wel mogelijk. :)

verder ben ik het wel eens dat je een als door een vonk aangestoken niet meer te stuiten ben.... en als dat misloopt voelje je *)

Nah, niet te stuiten.. er valt best iets aan te doen hoor.

Mondriaan
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mondriaan » 08 apr 2005 16:27

Aragorn schreef:
Mondriaan schreef:volgerns mij wordt je eerst verliefd :8> en gaat dat over in/tot liefde :8> :wink:

Volgens mij zijn alle volgordes wel mogelijk. :)

Kan ook wel al lijkt het mij wel dat verliefdheid overgaat in liefde :8>

Nah, niet te stuiten.. er valt best iets aan te doen hoor.

ehm ik zei niet dat er niets aan te doen valt. want verstand en gevoel moeten wel gelijk op gaan.

alleen gevoel dan gaat het denk ik fout ....... ?:|

alleen verstand dan krijg jegeen verkering want dan strand het al voordat het wat wordt :oops: :roll:

ik hoor wel welke tegen argumenten je nu weer weet :wink:

mondriaan

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 11 apr 2005 11:56

Tja, ik denk maar zo: het gaat zoals het gaat. Voor de rest geeft mijn intuïtie wel aan of ik op de goede weg zit of niet.
Je kunt daar wel grote verhalen over neertypen, maar dat is allemaal zo theoretisch. Denken is af en toe wel eens goed, maar het is toch een zaak van de praktijk.

Mondriaan schreef:alleen gevoel dan gaat het denk ik fout ....... ?:|

Er komt inderdaad wel zo veel bij kijken, dat je de juiste persoon niet snel tegen komt.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Mondriaan
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mondriaan » 12 apr 2005 15:45

Boekenlezer schreef:Tja, ik denk maar zo: het gaat zoals het gaat. Voor de rest geeft mijn intuïtie wel aan of ik op de goede weg zit of niet.
Je kunt daar wel grote verhalen over neertypen, maar dat is allemaal zo theoretisch. Denken is af en toe wel eens goed, maar het is toch een zaak van de praktijk.

Er komt inderdaad wel zo veel bij kijken, dat je de juiste persoon niet snel tegen komt.

Haha ga je soms te veel eissen stellen beste boekenwurm :lol: []:)

nee effe serieeus het klikt of het klikt niet. en je moet gewoon door de romance heen kijken of iemnad bij je past! :8> :wink:
het komt wel goed moet je maar denken :mrgreen:

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 12 apr 2005 16:01

Mondriaan schreef:
Boekenlezer schreef:Tja, ik denk maar zo: het gaat zoals het gaat. Voor de rest geeft mijn intuïtie wel aan of ik op de goede weg zit of niet.

Ja, ik stel megaveel eisen:
- ik moet verliefd op haar zijn, van haar houden,
- daarbij moet ze ook nog eens behoorlijk liggen in de omgang, zodat ik het gevoel heb dat ik wel aardig met haar uit de voeten kan.
Die dames zullen mij dus wel een smiecht vinden, dat ik zo veeleisend ben! :lol:

Mondriaan schreef:nee effe serieeus het klikt of het klikt niet. en je moet gewoon door de romance heen kijken of iemnad bij je past! :8> :wink:

Precies...
Eigenlijk is het ook weer heel simpel, en hoef je er niet zo heel lang over na te denken. Doe je dat wel, dan is dat een symptoom van bezig zijn met de verkeerde dingen.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Mondriaan
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mondriaan » 12 apr 2005 17:42

Boekenlezer schreef:
Mondriaan schreef:

Ja, ik stel megaveel eisen:
- ik moet verliefd op haar zijn, van haar houden,
- daarbij moet ze ook nog eens behoorlijk liggen in de omgang, zodat ik het gevoel heb dat ik wel aardig met haar uit de voeten kan.
Die dames zullen mij dus wel een smiecht vinden, dat ik zo veeleisend ben! :lol:

Mondriaan schreef:nee effe serieeus het klikt of het klikt niet. en je moet gewoon door de romance heen kijken of iemnad bij je past! :8> :wink:

Precies...
Eigenlijk is het ook weer heel simpel, en hoef je er niet zo heel lang over na te denken. Doe je dat wel, dan is dat een symptoom van bezig zijn met de verkeerde dingen.

precies daarom is hoop ik erg :8> te zijn maar wel mijn verstand te houden.

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 12 nov 2005 01:28

wat een geneuzel topic :roll:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 12 nov 2005 01:34

Renee schreef:wat een geneuzel topic :roll:

Ben ik het helemaal mee eens.

Jullie manvolk moeten blij zijn dat er nog een vrouw op de wereld is die van jullie wil houden! Dat er nog vrouwen zijn die voor een man willen zorgen enz enz.

Jullie lijken wel vrouwen om zich zo druk te maken over een onbenullig onderwerp! :mrgreen: :mrgreen:
ja, dat is mijn mening dan he.....

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 12 nov 2005 01:38

PeterD schreef:Wat een zinloze, onnutte, waardeloze, volkomen tijdverspillende en desalniettemin toch absurde discussie is dit!!!! :shock:

Ik heb gezegd.
8)

hi five! :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 nov 2005 01:38

Ja, dat zeg je nu.. maar zometeen zul je ze weer horen over niet-attente mannen die vrouwen niet aanvoelen, etc etc.. 8)

En ik ben helemaal niet blij dat er vrouwvolk is om voor mij te zorgen, want dat kan ik zelf ook prima. :) Wél zijn ze alleraardigst om als vriendinnen te hebben, en dat houden van gaat dan vanzelf lijkt me zo. (Mits je niet een sociaal gestoorde debiel bent)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 12 nov 2005 01:41

Aragorn schreef:Ja, dat zeg je nu.. maar zometeen zul je ze weer horen over niet-attente mannen die vrouwen niet aanvoelen, etc etc.. 8)

En ik ben helemaal niet blij dat er vrouwvolk is om voor mij te zorgen, want dat kan ik zelf ook prima. :) Wél zijn ze alleraardigst om als vriendinnen te hebben, en dat houden van gaat dan vanzelf lijkt me zo. (Mits je niet een sociaal gestoorde debiel bent)

En als jij bij je moeder komt (als je die hebt) en ze doet je was voor je en bakt een lekkere appeltaart ben je maar wat blij met vrouwvolk!
ja, dat is mijn mening dan he.....

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 12 nov 2005 01:41

gunst dr is t er nog eentje wakker.... :mrgreen:

Renee
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Renee » 12 nov 2005 01:44

Er was eens een prins die verliefd was op een heel lief meisje.

Hij vroeg haar of ze met hem wilde trouwen...

Het meisje zei: Nee!

En de prins leefde nog lang en gelukkig :!:

Terug naar “Archief”