Hoe rot is het als je ex met een ander gaat???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 12 mar 2005 20:30

Aragorn schreef:
Jannoek schreef:
Aragorn schreef:Maar waarom zijn jullie zo stellig? Houden jullie alleen maar van iemand op bepaalde voorwaarden ofzo?

mwah, kan me die stelligheid wel voorstellen! Als jouw vriendin vreemd zou gaan, dan wil je haar denk ik (neem ik aan ;)) toch ook niet meer? Dat is toch net zo goed een voorwaarde?

Dat zou dan idd een voorwaarde zijn, maar ik heb nooit gezegd dat ik haar niet meer zou willen als ze vreemd zou gaan.

Het ligt natuurlijk helemaal aan de omstandigheden en aan hoe die ander er tegenoverstaat (het lijkt me duidelijk dat je niet verdergaat als de ander het geen bal kan interesseren), maar ik begrijp niet dat je die optie bij voorbaat uitsluit. Vertrouwen zal idd moeilijk zijn, maar ook daar valt aan te werken. In het kader van 'de liefde vergeeft alle dingen', snap ik niet dat je in dit opzicht zo keihard kunt zijn. Natuurlijk is het niet simpel en het kan ook dat het gewoon niet meer werkt, maar als je echt van iemand houdt wil je die toch een kans geven?

Kortom: ik sluit me aan bij AikonGirl en 4ever2all. :)

dan kunnen we beter niet meer discussieren, want ik sta helemaal aan de kant van Jeronimuz :D

*zo maak ik me er wel heel makkelijjk van af he :roll:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 mar 2005 20:38

Maar jullie denken dus niet dat vertrouwen ooit terug kan komen ofzo? :roll:

4ever2all
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor 4ever2all » 12 mar 2005 23:37

Ik denk ook niet dat je je vertrouwen snel terug zal hebben. Maar de ander zal er zijn best voor moeten doen om te bewijzen dat hij of zij het toch nog waard is. Als dat gebeurd moet je wel erg hard zijn om nee te blijven zeggen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 13 mar 2005 03:13

Ja idd..

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 mar 2005 11:24

Aragorn schreef:Maar jullie denken dus niet dat vertrouwen ooit terug kan komen ofzo? :roll:

Ik denk wel dat zoiets een super moeilijke keuze is, want ik weet zeker dat je diep in je hart wel van die persoon houdt, ook al is hij vreemd gegaan. Maar het vertrouwen in elkaar zou van mijn kant helemaal weg zijn, het gevoel hebben als of je weer opnieuw moet beginnen. Nee, ik zou het niet kunnen.

Marry
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Marry » 06 apr 2005 14:47

Ik weet niet hoe het voelt als je ex met iemand anders gaat!
Maar ik weet wel hoe mijn ex keek toen hij mij met een ander zag.....
terwijl hij het zelf uitgemaakt heeft.....vaag?? of ligt dat aan mij??? :?:
Als ik jou niet had, had jij mij niet......!!

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 06 apr 2005 15:05

Hoe rot is het als je ex met iemand anders ligt te zoenen etc. waar je bij bent terwijl ze denken dat je slaapt? Ach, het is wel vermakelijk :D
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

André

Berichtdoor André » 06 apr 2005 15:10

Gaat dit topic btw over (huidige) exen of op de klippen gelopen verkeringen? :wink:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2005 16:30

Gershwin schreef:Hoe rot is het als je ex met iemand anders ligt te zoenen etc. waar je bij bent terwijl ze denken dat je slaapt? Ach, het is wel vermakelijk :D

Dat lijkt me ook wel ehm.. apart! :)

TheShadow
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor TheShadow » 06 apr 2005 16:31

Aragorn schreef:
Gershwin schreef:Hoe rot is het als je ex met iemand anders ligt te zoenen etc. waar je bij bent terwijl ze denken dat je slaapt? Ach, het is wel vermakelijk :D

Dat lijkt me ook wel ehm.. apart! :)

moet je net doen ofje in je slaap praat en iets murmelen van "is het lekker?"
I close my eyes, see you and me driving
If I am a river, you are the ocean
Got the radio on, got the wheels in motion ...

Boekenlezer
Generaal
Generaal

Berichtdoor Boekenlezer » 06 apr 2005 17:11

Hoe rot is het als je ex met een ander gaat???

Héééél erg rot!
Eigenlijk heb ik er geen idee van. Ik heb het nooit meegemaakt. 't Zal er ook wel sterk vanaf hangen hoe je gevoelens precies waren/zijn voor haar. Als het erg diep zat en erg echt was lijkt het mij een ramp.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 06 apr 2005 17:32

Het gaat hier wel over een ex die op dat moment al ex is he.. dus geen vreemdgaan. Dan hoeft het niet perse een ramp te zijn lijkt me.

André

Berichtdoor André » 06 apr 2005 17:43

Tsja, wat doe je er aan, verbieden is wat lastig, de andere kant op kijken misschien?

4ever2all
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor 4ever2all » 07 apr 2005 21:35

Heel chagerijnig worden, je agressie afreageren op b.v. je schooltas en de rest van de dag triest kijken. Ik denk dat je je het best maar direct helemaal kan afreageren. Misschien ben je het dan kwijt.

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 07 apr 2005 22:06

4ever2all schreef:Heel chagerijnig worden, je agressie afreageren op b.v. je schooltas en de rest van de dag triest kijken. Ik denk dat je je het best maar direct helemaal kan afreageren. Misschien ben je het dan kwijt.

Goede methode, als je 5 jaar bent dan.

Waarom boos worden? Waarom niet blij voor die ander zijn.
Ik snap het probleem niet echt eigenlijk.

Terug naar “Archief”