Pieter schreef:...stond het parkeerterrein reeds mudvol,...
Je hoort ook op de fiets te gaan naar de kerk! De kerk is toch niet 30 km verderop of zo?
Moderator: Moderafo's
PeterD schreef:Pieter schreef:Enkele weken geleden was ik in een gemeente met vrije zitplaatsen. Hoewel ik ruim op tijd (een half uur van te voren) ter plaatse was, stond het parkeerterrein reeds mudvol, en waren alle plekken behalve de voorste paar banken al volledig bezet.
Wat is dat toch dat iedereen achterin wil zitten?
Ik zit graag vooraan, omdat ik dan zo weinig mogelijk mensen voor me heb die me kunnen afleiden.
SanderW schreef:PeterD schreef:Ach ja, die meisjes.... Die zoek je dan toch op na de dienst? Misschien schrik je je dan wel wezenloos als de hoed af gaat.
En gaat er bij jou van binnen een rood lampje branden.
Boekenlezer schreef:SanderW schreef:PeterD schreef:Ach ja, die meisjes.... Die zoek je dan toch op na de dienst? Misschien schrik je je dan wel wezenloos als de hoed af gaat.
En gaat er bij jou van binnen een rood lampje branden.
Mooie woordspeling!: in de kerk een groen lampje, en buiten de kerk een rood lampje.
Optimatus schreef:Toch vreemd dat een gloeilamp zoveel discussie teweeg brengt.
Achterin zie je natuurlijk veel meer mooie meisjes voor je zitten ... wiens gezicht je dan weer slecht kan zien als ze een flinke hoed op hebben.
Ik zit eigenlijk ook liever wat verder naar voren. Maar er zijn mensen die een hekel hebben aan het oog-in-oog zitten met de dominee.
hahaha schreef:Weet je nu wat ik zo typies vind,
is dat zoveel mensen zeggen wat maakt 5 minuten eerder je bed ui nu helemaal uit?
Dan is mijn vraag wat maakt het voor gasten nu uit 5 minuten te moeten wachten voor dat ze een plekje toegewezen krijgen door de koster??????
Bij ons in de kerk hebben we sinds een paar jaar geen lampie meer.
En als er dan vreemde mensen binnenkomen, berreiden ze zich bij wijze van spreken voor op een paar minuten wachten.
Vreemde mensen komen NOOIT een ahlf uur te vroeg omdat ze er OPREKENEN dat er een lampie hangt.
En dan zegt de koster ga maar zitten er is plaats genoeg en dat zitten die gastren de koster een beetje dom aan et kijken, mogen we al zitten?????
Laat ik het voor de laatste maal zeggen vreemde mesen, gasten toeristen houden rekening met een lampje
Het groene lampje is dus ook ABSOLUUT NIET ongsatvrij, maar de normaalste gang van zaken!!!!!!!!!!!!!
hahaha schreef:Het groene lampje is dus ook ABSOLUUT NIET ongsatvrij, maar de normaalste gang van zaken!!!!!!!!!!!!!
Optimatus schreef:Toch vreemd dat een gloeilamp zoveel discussie teweeg brengt.
Lichtzwaard schreef:Optimatus schreef:Toch vreemd dat een gloeilamp zoveel discussie teweeg brengt.
Tja wat ook de vraag is, heeft dit nog wel met echt kerk zijn van doen , en is dat wel echt een kerk.
In de Kerk is God de Gastheer. en is die Kerk een plaats van aanbidding en viering(dus geen gehoorzaal) dus respect in het Heilige Huis van de Koning der koningen is totaal op zijn plaats.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 23 gasten