Spannend juist; hand in hand lopen, stiekem zoenen in de boomhut.

Toen had ik juist nog geen last van bindingsangst, hehe.
Those were the days....
Moderator: Moderafo's
hamlap schreef:Hoe zou je er als jongen achter kunnen komen of een meisje bindingsangst heeft?
MissF schreef:Hmm..bindinsangst heb ik absoluut niet.
Er is natuurlijk wel verschil of je gewoon superdiep na wilt denken voor je aan een relatie begint, en bindingsangst. Bijna iedereen vind het cool en leuk en geweldig als hij of zij aandacht van het andere geslacht krijgt, en dn n btje verliefd worden, ok.
maar als er dan een echte relatie in zicht komt, gaat bijna iedereen twijfelen...wil ik dit wel? Kan ik dit wel aan?...
Boekenlezer schreef:MissF schreef:Hmm..bindinsangst heb ik absoluut niet.
Er is natuurlijk wel verschil of je gewoon superdiep na wilt denken voor je aan een relatie begint, en bindingsangst. Bijna iedereen vind het cool en leuk en geweldig als hij of zij aandacht van het andere geslacht krijgt, en dn n btje verliefd worden, ok.
maar als er dan een echte relatie in zicht komt, gaat bijna iedereen twijfelen...wil ik dit wel? Kan ik dit wel aan?...
Kijk uit hoor. Straks gaat joepie protesteren!![]()
MissF schreef:Boekenlezer schreef:MissF schreef:Hmm..bindinsangst heb ik absoluut niet.
haha, hoezo?
Boekenlezer schreef:MissF schreef:Boekenlezer schreef:MissF schreef:Hmm..bindinsangst heb ik absoluut niet.
haha, hoezo?
Omdat ze dat bij mij ook deed. Zie: http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?p=605446#605446
Kwam een beetje op mij over alsof ze van me verwacht dat ik me als een rodero zonder enig nadenken in de diepte stort.
joos schreef:... ontopic plz ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten