De toespraak van ds. Harinck vond ik echt wel goed. Die draaide uiteindelijk ook echt om de kern: het geloof.
Het zal wel aan mij en de vrienden waarmee ik was liggen, maar de toespraak van Mauritz vonden we echt wat minder. Er werd enigszins geprobeerd door middel van allerlei bewijzen voor de historiciteit van Jezus ook de goddelijkheid van Jezus te bewijzen. En dat ging ons inziens wel eens een beetje krom, ja zo de opgeworpen vragen uiteindelijk niet helemaal beantwoord werden.
Overigens werd in de forumdiscussie een hoop goedgemaakt.
He oelewapper,
ik heb wel meerdere oelewappers gezien daar...
FF serieus:
De toespraak van ds Harinck vond ik ook erg mooi. Het forum was ook erg leerzaam. Ik vind het altijd wel gaaf dat ze ook wat van hunzelf persoonlijk vertellen! Geeft gelijk een bepaalde open sfeer!
Toen ds Harinck dat deed, viel me op dat iedereen stil was en indachtig zat te luisteren!
De toespraak van dhr Mauritz is een btje langs me heengegaan, maar dat lag denk ik meer aan mij, en de mensen om me heen...
Zulke appelavonden zijn echt geweldig! Ben er ook jaren geweest. Als ik jullie hoor praten dan zou ik zo weer gaan. Ik hoor Harinck het nog zeggen: Jezus, Jezus, Jezus alleen!
Ik vond het ook een hele goede avond, het was voor het eerst dat ik op zoon soort avond was en ik vond het heel fijn. De toespraak van ds. Harinck vond ik ook heel goed, maar die van Maurits vond ik ook niet slecht. Ik vond het jammer dat het forum niet jammer duurde, dat had nog wel even door mogen gaan van mij.