Koningshuizen in Europa

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 30 mar 2005 12:04

Aragorn schreef:
Yael schreef:hoe verklaar je dan dat ie nog steeds vrijgezel is? :P

Ach, misschien is hij homo. :) Of vinden de vrouwen hem wel leuk maar hij hen niet.

maar er is vast nog wel hoop voor hem, prins laurent van Belgie die is ook nog aan een vrouw gekomen. :)

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 30 mar 2005 20:34

Yael schreef:
Aragorn schreef:

Ach, misschien is hij homo. :) Of vinden de vrouwen hem wel leuk maar hij hen niet.

maar er is vast nog wel hoop voor hem, prins laurent van Belgie die is ook nog aan een vrouw gekomen. :)

... ja :D en die is onder ons gezegd ietsje minder knap dan prins Albert, maar ik dacht altijd dat Albert een ingetogen man was maar het schijnt dat hij op vrouwengebied wel feestvierderig en niet eenkennig is :?
God geve mij, Jeruzalem,
dat ik eens op een dag
een pelgrim aan uw poorten ben
en dat ik binnen mag.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 30 mar 2005 20:35

ja dat klopt en wie wil er nu zo'n flierefluiter als man? ik niet.

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 30 mar 2005 20:42

Yael schreef:ja dat klopt en wie wil er nu zo'n flierefluiter als man? ik niet.

... nee, en daar komt nog bij dat prins Albert niet een chr.ger. echtgenote zal wensen...
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

en dat ik binnen mag.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 30 mar 2005 20:47

tanteoranje schreef:

... nee, en daar komt nog bij dat prins Albert niet een chr.ger. echtgenote zal wensen...

:mrgreen: dat is zo. zijn er in nederland nog vrijgezelle prinsessen die nog niet aan een man zijn? owww ik weet er 1: margarita :mrgreen:

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 30 mar 2005 20:49

Yael schreef:
tanteoranje schreef:

:mrgreen: dat is zo. zijn er in nederland nog vrijgezelle prinsessen die nog niet aan een man zijn? owww ik weet er 1: margarita :mrgreen:

... ook zo'n triest geval he. Maar de echtscheiding is nog niet uitgesproken toch... En ze moeten toch een omgangsregeling treffen m.b.t. hun hond?
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

en dat ik binnen mag.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 30 mar 2005 20:57

nee een raar verhaal die echtscheiding vind ik want het schijnt toch dat ze het weer heb ingetrokken ofzo?? :roll: kweet niet precies hoe het zit maar u als die hard oranje fan weet dat vast wel... och wie weet blijven ze nog wel bij elkaar voor de hond

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 30 mar 2005 21:04

Yael schreef:nee een raar verhaal die echtscheiding vind ik want het schijnt toch dat ze het weer heb ingetrokken ofzo?? :roll: kweet niet precies hoe het zit maar u als die hard oranje fan weet dat vast wel... och wie weet blijven ze nog wel bij elkaar voor de hond

... heb die berichten ook gelezen ja, maar men denkt dat het te maken heeft met een financieel plaatje voor Margarita maar als ze voor de hond bij elkaar blijven heeft is zo'n beest wel een bindende factor!
Hoe komt het nou dat ik die Edwin toch een beetje zielig vind...? :?
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

en dat ik binnen mag.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 30 mar 2005 21:13

tanteoranje schreef:... heb die berichten ook gelezen ja, maar men denkt dat het te maken heeft met een financieel plaatje voor Margarita maar als ze voor de hond bij elkaar blijven heeft is zo'n beest wel een bindende factor!

u moest ns weten wat voor bindende factor huisdieren hebben :mrgreen:
maar het zal idd vast wel met de money te maken hebben zij moet hem toch alliminatie ofzoiets betalen of hij haar? echt? vin u hem zielig? ik vin haar eigelijk meer zielig. :wink:

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 30 mar 2005 21:18

Yael schreef:
tanteoranje schreef:... heb die berichten ook gelezen ja, maar men denkt dat het te maken heeft met een financieel plaatje voor Margarita maar als ze voor de hond bij elkaar blijven heeft is zo'n beest wel een bindende factor!

u moest ns weten wat voor bindende factor huisdieren hebben :mrgreen:
maar het zal idd vast wel met de money te maken hebben zij moet hem toch alliminatie ofzoiets betalen of hij haar? echt? vin u hem zielig? ik vin haar eigelijk meer zielig. :wink:

... dat laatste is waarschijnlijk een ernstige dwaling van mij... ja, ik vind haar ook zielig... lijkt me niet echt leuk als je moeder zegt dat ze meer carriere had kunnen maken als ze geen kinderen had gehad :x :x
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

en dat ik binnen mag.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 mar 2005 21:39

tanteoranje schreef:
Yael schreef:
Aragorn schreef:

... ja :D en die is onder ons gezegd ietsje minder knap dan prins Albert, maar ik dacht altijd dat Albert een ingetogen man was maar het schijnt dat hij op vrouwengebied wel feestvierderig en niet eenkennig is :?

HAHA! :D Niet eenkennig.. geweldige term, die moet ik onthouden! :D

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 30 mar 2005 21:52

Aragorn schreef:
tanteoranje schreef:
Yael schreef:
Aragorn schreef:

HAHA! :D Niet eenkennig.. geweldige term, die moet ik onthouden! :D

... dat eenkennigheid op jou dan wel van toepassing mag zijn als je een duifje gevonden hebt. Wat een ellende heeft het gebracht in het huwelijk van Joachim en Alexandra... die snuiter heeft het met nachtclubdanseressen of hoe noem je die gehouden en schijnt al een tijd een relatie te hebben met een Deense. Zo heeft hij z'n huwelijk- en gezinsgeluk te grabbel gegooid. Arme Alexandra, Nikolai en felix... :( :(
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

en dat ik binnen mag.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 30 mar 2005 22:14

Niks mis met nachtclubdanseressen! Zolang ze uit de Moulin Rouge! komen tenminste.. :P

Ontopic: dat is idd niet slim. :)

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 31 mar 2005 07:27

Wat leuk dat jij ook iets hebt met royalty, Aragorn!
Welk europees vorstenhuis is onder de refowebbers vooral populair? Ik ga nog steeds voor het Nederlandse maar het Belgische lijkt me ook sympathiek. Denemarken is opgeknapt met de komst van prinses Mary want zij is toch veel knapper dan haar man en hij is wat kinderlijker dan z'n vrouw (maar wel goedig geloof ik). Met Zweden heb ik eigenlijk niks... beetje afstandelijk koningspaar en die prinsessen gaan heel blotig gekleed. Engeland is het minst saai en het koningspaar heeft gevoelsleven van graniet :x Noorwegen lijkt me niet bijzonder maar Mette-Marit past wel goed in haar positie van kroonprinses. Ze heeft haar barre verleden achter zich gelaten en ze lijkt me een voorbeeldige echtgenote en moeder. Jammer dat ze zo'n vreemde snijboon van een vader heeft, die man heeft haar regelmatig voor schut gezet en hij is vies op gebied van vrouwen.
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

en dat ik binnen mag.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 31 mar 2005 10:38

tanteoranje, vind je het nou echt christelijk om op zo'n manier over anderen te praten?

Terug naar “Archief”