Koningshuizen in Europa

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 29 mar 2005 18:21

ow laten zij dan koning rainier opvolgen. :)

leuk he deze slowchat msn :mrgreen: :wink:

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 29 mar 2005 18:22

Maaikje schreef:

ennuh, wrom zouden charles en camilla niet moge trouwen????? anders zit charles strakkies op de troon in zn eentje, of heeft ie een of andere geheime relatie. kannie beter maar getrouwd zijn...

... tuurlijk, en wij van refoweb vinden helemaal dat dat moet... de Dianafans zijn tegen maar dat is toch huichelachtig want iedereen weet dat Charles al jaren samen woont met Camilla, z'n duif van jaren her...
God geve mij, Jeruzalem,
dat ik eens op een dag
een pelgrim aan uw poorten ben
en dat ik binnen mag.

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 29 mar 2005 18:23

Yael schreef:

... ben heel blij hiermee, want ik kan momenteel niet op m'n royalsite :( :x .... kan hier dus verder babbelen...

*is Optimatus erg dankbaar*
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

en dat ik binnen mag.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 29 mar 2005 18:25

tanteoranje schreef:
Maaikje schreef:

ennuh, wrom zouden charles en camilla niet moge trouwen????? anders zit charles strakkies op de troon in zn eentje, of heeft ie een of andere geheime relatie. kannie beter maar getrouwd zijn...

... tuurlijk, en wij van refoweb vinden helemaal dat dat moet... de Dianafans zijn tegen maar dat is toch huichelachtig want iedereen weet dat Charles al jaren samen woont met Camilla, z'n duif van jaren her...

tja ik kan die Dianafans ook wel begrijpen, Charles heeft haar mooi wel bedrogen... maar ja Diana heb natuurlijk ook een beetje wraak genomen he, want Henry schijnt niet eens de biologische zoon te zijn van Charles :mrgreen:

Maaike

Berichtdoor Maaike » 29 mar 2005 18:25

tanteoranje schreef:
Maaikje schreef:

Als ze egt Diana-fans zijn, willen ze ook dat Charles weer gelukkig word

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 29 mar 2005 18:26

tanteoranje schreef:
Yael schreef:

... ben heel blij hiermee, want ik kan momenteel niet op m'n royalsite :( :x .... kan hier dus verder babbelen...

*is Optimatus erg dankbaar*

aach wordt ie geblokkeerd door kliksafe? *leeft helemaal mee :mrgreen:*

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 29 mar 2005 18:27

Maaikje schreef:Als ze egt Diana-fans zijn, willen ze ook dat Charles weer gelukkig word

of juist niet :)

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 29 mar 2005 18:27

[quote="Yael"

tja ik kan die Dianafans ook wel begrijpen, Charles heeft haar mooi wel bedrogen... maar ja Diana heb natuurlijk ook een beetje wraak genomen he, want Henry schijnt niet eens de biologische zoon te zijn van Charles :mrgreen:[/quote]

... hij heeft haar flink bedrogen en wat Harry betreft, daar hebben we het ook over gehad op dat forum. Volgens Diana heeft zij die Hewitt pas leren kennen na de geboorte van Harry dus is hij de zoon van Charles maar we vinden geen van allen dat hij op z'n pa lijkt, hij heeft ook z'n flaporen niet... 't lijkt absoluut geen broer van William :?
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

en dat ik binnen mag.

Maaike

Berichtdoor Maaike » 29 mar 2005 18:30

)w8 ff, nou volg ik het niet meer....harry/henry/william, explain....
en die oudste lijkt op zn ma, en die jongste op mn pa...(lelijk dus... :mrgreen:

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 29 mar 2005 18:33

tanteoranje schreef:... hij heeft haar flink bedrogen en wat Harry betreft, daar hebben we het ook over gehad op dat forum. Volgens Diana heeft zij die Hewitt pas leren kennen na de geboorte van Harry dus is hij de zoon van Charles maar we vinden geen van allen dat hij op z'n pa lijkt, hij heeft ook z'n flaporen niet... 't lijkt absoluut geen broer van William :?

ow heetie Harry :oops: aha dan zal het wel haha of misschien zij ze dat voor de veiligheid van Harry?

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 29 mar 2005 18:33

Maaikje schreef:)w8 ff, nou volg ik het niet meer....harry/henry/william, explain....
en die oudste lijkt op zn ma, en die jongste op mn pa...(lelijk dus... :mrgreen:

*applaus voor Maaikje die royaal mee doet :D *

Harry is de tweede zoon van Charles, dus de broer van William maar omdat Harry niet op z'n ouders lijkt wordt aangenomen dat hij een andere pa heeft omdat er al veel akkefietjes waren tussen Diana en Charles maar evengoed heeft Diana verteld dat zij Hewitt pas leerde kennen na de geboorte van Harry...
En Charles heeft flaporen en z'n zoons niet...
Laatst gewijzigd door tanteoranje op 29 mar 2005 18:36, 1 keer totaal gewijzigd.
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

en dat ik binnen mag.

Yael
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Yael » 29 mar 2005 18:34

*weggehaald door yael*

Maaike

Berichtdoor Maaike » 29 mar 2005 18:38

wie is henry dan?

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 29 mar 2005 18:39

Yael schreef:
tanteoranje schreef:... hij heeft haar flink bedrogen en wat Harry betreft, daar hebben we het ook over gehad op dat forum. Volgens Diana heeft zij die Hewitt pas leren kennen na de geboorte van Harry dus is hij de zoon van Charles maar we vinden geen van allen dat hij op z'n pa lijkt, hij heeft ook z'n flaporen niet... 't lijkt absoluut geen broer van William :?

ow heetie Harry :oops: aha dan zal het wel haha of misschien zij ze dat voor de veiligheid van Harry?

... oeps, zou ze er om gelogen hebben? Maar dan kan die Hewitt het tegenspreken. Beter Harry een DNA- test laten doen, als hij er tenminste zekerheid over wil hebben hoor.
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

en dat ik binnen mag.

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 29 mar 2005 18:40

Maaikje schreef:wie is henry dan?

... die bestaat niet, Yael bedoelt Harry :mrgreen:
Maaikje, heb jij veel met royals? :D