Aragorn schreef:Ligt er natuurlijk ook weer aan hoe je losbandigheid definieert.
nah kweenie of dat zo handig is op een forum als Refoweb, denk dat er dan hier en daar wat woordfilters in actie komen

Moderator: Moderafo's
Rock-G schreef:Fly29 schreef: Dus.. Ik heb eerder een flinke gruwel over al die sexuele losbandigheid. Onder de hetro's kunnen we ook een bibiotheek vol schrijven. Laten we daar maar eens over beginnen..
'Losbandigheid' onder hetero's kan anders heel spannend zijn hoor Fly![]()
Al es geprobeert?
Zareb schreef:jas schreef:Als een man en een vrouw geen kinderen kunnen krijgen, wil dat niet zeggen dat ze hun doel missen. Het is dan namelijk niet hun doel. God heeft een ander doel met ze.
Juist, helemaal mee eens hoor, en zo heeft God dus ook een ander doel met mensen die in een andere relatievorm leven.
gave_meid schreef:Zareb schreef:jas schreef:Als een man en een vrouw geen kinderen kunnen krijgen, wil dat niet zeggen dat ze hun doel missen. Het is dan namelijk niet hun doel. God heeft een ander doel met ze.
Juist, helemaal mee eens hoor, en zo heeft God dus ook een ander doel met mensen die in een andere relatievorm leven.
daar ben ik het helemaal mee eens
M@rije schreef:Nee, God schiep geen Liefde
* Marije's mond valt open van verbazing. Leg uit...*
Raido schreef:Hum... ik weet niet... dit is haast filosofisch Jas!
God is Liefde... maar is Liefde dan direct ook God? Het Woord was bij God, het Woord is God... maar is de Bijbel dan God?
Ik denk dat God de liefde wel geschapen heeft voor de mens, als emotie, als bruikbaar iets.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 30 gasten